Show je eigen auto #28

Status
Not open for further replies.
wahahaha... had bijna 5 uurtjes me radio aan laten staan... en dan alsnog sleutel omdraaien en starten maar .... alfa he :)
 
Oudjaarsdag 2007

Even door het dorp met de drifter... +pippi+

e2803py5.jpg


e2804uf5.jpg


Zometeen deel 2 van de dag: De kroeg!
 
Ow, en die bandenspanning, ik rij normaal altijd rond de 2.4, zowel 18" als m'n winterbanden... Zal ongetwijfeld ietsje aan de hoge kant zijn, maar boeit me niet...
 
Ik kan niet ondubbelzinnig uit jouw reactie opmaken dat het apparaat jouw eigendom is... Maar ik neem aan van niet, dat zou ik op kunnen maken uit jouw opmerking...
 
Dat is echt ongezond veel, Michelin adviseert voor de ST 2,5 voor en 2,3 achter (warm). Koud gaat daar nog eens 0,3 bar vanaf.

Ik rij dan met nog iets minder spanning, geeft wat meer feedback.

Warme lucht zet (meer) uit, normaal is juist bij warme temperaturen dat je met een lagere bandenspanning moet rijden.

Jij doe niet aan trackdays met je motor? Dan wordt er altijd wat lucht uit de banden gehaald omdat ze door het harde rijden warmer worden.
 
Heb het al vaker gezegd, ding is van mij. Nog wel, want ben op zoek naar een huisje in a'dam, dan is een auto alleen maar lastig. Niks voor jou Bart, eindelijk een echte auto :*
 
Ow, en die bandenspanning, ik rij normaal altijd rond de 2.4, zowel 18" als m'n winterbanden... Zal ongetwijfeld ietsje aan de hoge kant zijn, maar boeit me niet...

Waarom boeit het je niet? Het luistert vrij nauw en het zijn de banden die de acties van jou en je hulpmiddelen op de weg overbrengen;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top