Show je eigen auto #27

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Staat al 3 weken buiten :|

Als die een week stil staat moet ik altijd eerst even het water eruit dweilen voor ik ga rijden :D

Gelukkig zit er geen vloerbedekking oid in en op deze manier poets ik wel elke week de vloer schoon :+

Kacheltje erin zetten anders? Dat staal gaat btw geruild worden tegen Sebrings, dus dat is helaas niet te koop.

lieuwe verdomme, zet m dan hier onderdak :|

Hoes eroverheen?

En dan lekker rotten onder de hoes zeker, wordt daar vochtig etc is niet goed.

Als die auto een beetje vochtig is van binnen maakt mij niet zoveel uit. Als je nog isolatie etc op de vloer hebt is het natuurlijk wel minder. Alles zit nu goed in de verf dus roesten doet het toch niet. Als de garage zometeen weer vrij is dan blaas ik nog een keer alle holtes vol met ML dan roest het iig niet :) En dan nog een keer een gereviseerde bak fixen voor de MK1, want dat ding kraakt best wel als die koud is in de 2 en 3 :P En het complete schakelmechanisme nog eens nakijken, want ding schakelt niet 100% vind ik :)

Interieur.jpg

Laatste reply's
 
kan het zo zijn dat na het uitlijnen wat schade op mijn velg is bijgekomen? ik moest in een ruimte wachten tot mijn auto klaar was , maar nu zie ik dat er wat schade bij is gekomen

Dat kan wel, want bij sommige bedrijven hebben ze klemmen die ze om de velgrand heen zetten en dan worden daar speciale borden op gezet.
En dmv die borden word het dan uitgelijnd met een laser.

Dus het kan zijn dat die klemmen schade aan je velg veroorzaakt hebben ;)
Dus toch maar is buurten daar. (bij de Siba?)
 
jos verschuren in beek en donk, een groothandel in banden , apk keuringen etc. Maarja toch ben ik het er niet mee eens dat ze schade op de velg zomaar kunnen maken zeg maar. dus zal straks es ff opbelle naar die toko hoe dat zit.
 
ja dat soort onzin krijg je dan , maar als je weet hoe zuinig ik op mijn auto ben weet ik wel 100% zeker dat hun die krasjes hebben veroorzaakt :P
 
Aangezien ik in het verkeerde topic zat:

Vandaag een Opel Tigra gekocht... :P

IVM studie toch maar geen snelle bak gekocht...







Hij ziet er echt supernetjes uit, onderhoudboekjes etc. etc.
Ben er vanmiddag mee op de brug geweest en het was een goeie koop! :)

Moet alleen wel wat aan die aso uitlaat doen...

Ik had echt nooit verwacht dat ik een opel zou kopen, maarja, het mocht niet baten...
 
Ja, bij breed, lijkt me wel een bewtrouwbare man. heb hem nog op de brug gehad bij Swinkels (ook in st. pancras) en die waren er ook erg positief over.

Dank voor de reactie's :)
 
Vet zo Lieuwe 8)

Dr hoort alleen nog een zn rally schakel geval in :W

Kabelschakeling :D
Heb ik ook in me crossauto. zou ik er wel 1 van een Toyota pasmaken :)
Als je er een van VW pakt zit je 1ste versnelling linksonder en je 2de links boven.
Net andersom dus :D
Als je het wilt? dan maak ik er wel 1 voor je, moet er toch nog 1 maken
en van een Scirocco en Golf MK1 is toch hetzelfde

Jerry said:
Rijd hugo er ook met eentje? zag een paarse staan met roze booskijkers bij de Ooyevaar

Dat is mijn Alto 8) hij had hem mee voor een APKtje :D
 
[ir]http://members.home.nl/m.aalmoes/100_1069.jpg[/ir]

[ir]http://members.home.nl/m.aalmoes/100_1068.jpg[/ir]
 
Ik vond het maar vervelend :D daarom de toyota kabelschakeling

Zat je nou nog op Horizon Heerhugowaard? ik over 2 weken ook weer, kan ik heb ff in reallife bekijken :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top