Show je eigen auto #25

Status
Not open for further replies.
Maandag op weg naar Boyd zag ik een Honda-ricer-vtak-member op de A12 rijden... Linksachter wapperde de bumper mee door de wind.. en z'n voorbumper downforcelipjesplastichobbels flapperde ook net zo hard mee.. en dat bij 120 al ofzo.. wil niet weten wat er gebeurd bij 200 :X

:D

Als je dan toch bijdehand bent, doe het goed ;)

80euro/1,52(kost liter 98ongelood)=52liter 400km/52liter= 7,6 Dat zou betekenen dat Bjeff zijn hok 1 op 7.6 zou redden. En ja dat red ik wel met al die korte ritjes die ik maak.

En die 200km/80 euro slaat uiteraard op die v12 van de 850CSI :)

Kon me al niet voorstellen dat jij een zwamverhaal op aan het hangen was...
 
Kan ook m'n auto gratis naar de dealer brengen voor een wintercheck, maar ik zie het nut er niet echt van... Die wintervelgen moet ik er toch echt zelf onderleggen, en voor de rest is die auto perfect...
 
:(

kom ik vannacht bij m'n auto, hebben ze verdomme mijn linkerspiegel helemaal naar de tyfus getrapt :mad: k*t jeugd

wel weer een mooi excuus om 'spoon' spiegels aan te schaffen :X
 
Was je ervoor verzekerd?

nee :) ga zo'n auto niet allrisk verzekeren oid.

ach ja, misschien haal ik wel gewoon ergens een 2ehans spiegel ofzo, heb eigenlijk ook weer niet zoveel zin om weer 90 eu over de balk te smijten voor een setje spiegeltjes :+
 
Kan ik begrijpen. Ik meende dat je een aanklacht bij de politie kon don, en dat i.s.m. een speciaal fonds je een kleine vergoeding kan krijgen. Een kennis vertelde dat zo'n 4 jaar terug is. Weet niet wat hier van waar is?!
 
Waarborgfonds, ik weet het fijne er niet van. Je heb twee getuigen nodig (geen vrienden/familie?) die verklaren dat het voertuig ongeschonden achter is gelaten, maar hier ben ik niet zeker van:)
 
Kan ook m'n auto gratis naar de dealer brengen voor een wintercheck, maar ik zie het nut er niet echt van... Die wintervelgen moet ik er toch echt zelf onderleggen, en voor de rest is die auto perfect...

Wintercheck, zomercheck en afleveringsbeurtjes zijn in mijn ogen echt de grootste onzin ooit...
 
Mhua aflever beurtjes niet hoor,Heb in garage soms wel is gehad dat er auto´s binnekwamen zonder olie of met andere rare fratsen..Is zelfs een keer een klant met gloednieuwe auto de weg op gegaan zonder olie en stond na paar 100 meter al vast genaaid...
 
nee :) ga zo'n auto niet allrisk verzekeren oid.

ach ja, misschien haal ik wel gewoon ergens een 2ehans spiegel ofzo, heb eigenlijk ook weer niet zoveel zin om weer 90 eu over de balk te smijten voor een setje spiegeltjes :+

WA+casco ben je ook verzekerd voor vandalisme volgens mij :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top