This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #25

Status
Not open for further replies.

idd, dan koop ik wel een extra setje, en de reflectie blijft die goed genoeg van de lampen?? niet dat ik ineens super slecht licht heb.
 
Vrienden en oude eigenaren van een cafe/restaurant waar ik werk, zijn deze cursus een paar jaar geleden begonnen.
Sinds anderhalf jaar ga ik ook elke keer mee...

De chaos een beetje in goede banen leiden, videomateriaal verzorgen, lunch etc en zelf natuurlijk de nodige drift-ervaring opdoen
 
idd, dan koop ik wel een extra setje, en de reflectie blijft die goed genoeg van de lampen?? niet dat ik ineens super slecht licht heb.

als het goed is zitten de lenzen van de lampen appart van de zilveren delen die later zwart worden.

het is inderdaad een goed idee om naar een setje tweedehands lampen te zoeken, misschien van een schadeauto.

Ik weet alleen niet of dit dan ook werkt bij jouw auto ....... al lijkt het me wel sterk, gezien die italianen redelijk op elkaar lijken.
 
je hebt dus de audi TT EN de golf nog? hoezo 2 autos? geld teveel?

Als je een auto uit duitsland gaat kopen is het niet slim om je eigen auto te verkopen voordat je de duitser op kenteken in nederland hebt.. Anders zit je zonder vervoer. Zit zelf ook te neuzen voor een mooie wagen (duitser) en die naar nederland halen, maar hoe ga ik dan naar mijn werk als ik eerst mijn golf verkoop Als iemand hierop een geniaal antwoord heeft hoor ik het graag
 

Zorgen voor goedkoop tijdelijk vervoer.
Een auto van 300euro, een auto van vriend, ouders of een huurauto.
 

koop je een golf 2 van een paar honderd euro
 
Op de zijkant staat V6! (laat me in mijn waan )

En er zit blijkbaar een schroefset onder van KW, nog niet eens gezien, kwam er vanmorgen achter 8P

Hij is wel lekker sportief stug, dat wel.

edit : Wanneer doen we een 6-cilinder meeting Carlos?
 
50euro per kwartier, ben een half uur te rijden geweest.

En ik mocht zo hard rijden als ik wilde, inhalen over doorgetrokken streep etc +pippi+
 
Status
Not open for further replies.