Show je eigen auto #23

Status
Not open for further replies.
Vandaag hele dag bezig geweest met de M3! Klein stappenplan van Meguiars gedaan (nxt wash, dc polish, carnauba wax en leer met rich leather c+c). Ding ziet er nu werkelijk uit alsof hij zo uit de showroom komt :D
Helaas was het nu dus alweer te donker om een paar strakke foto's te maken. Vanavond dus maar de andere auto pakken en de M3 binnen laten staan zodat ik morgen eindelijk een paar mooie foto's kan maken. Kenwood klapscherm is er btw ook ingezet gisteren, evenals de witte knipperlichtjes in de zijschermen en de wit-rode achterlichten :W
 
Vandaag hele dag bezig geweest met de M3! Klein stappenplan van Meguiars gedaan (nxt wash, dc polish, carnauba wax en leer met rich leather c+c). Ding ziet er nu werkelijk uit alsof hij zo uit de showroom komt :D
Helaas was het nu dus alweer te donker om een paar strakke foto's te maken. Vanavond dus maar de andere auto pakken en de M3 binnen laten staan zodat ik morgen eindelijk een paar mooie foto's kan maken. Kenwood klapscherm is er btw ook ingezet gisteren, evenals de witte knipperlichtjes in de zijschermen en de wit-rode achterlichten :W
morgen die foto's anders ban! :+
 
zijn er btw veel uiterlijke verschillen tussen de echte bbsjes en die lenso dingen ?

http://auto-diversen.marktplaats.nl...8HlrlgU7H81Fcg9iN//1nsRGmz7/gOtb1BR&fta_ind=1

rs_rm.jpg
 
Zag laast van die lenzo velgen onder een polo zitten, opzich hele mooie velgjes :W alleen vind ik die naaf dop er heel goedkoop uitzien :X
 
Vraagje: wie weet hoe je het beste hondenharen uit een stoel halen?

Er zitten namelijk heel veel hondenharen op me nieuwe stoelen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top