Show je eigen auto #23

Status
Not open for further replies.

Arne

Pia Maxiscooter FTW
We zitten weer over de 1000, dus hier verder aub.

img0829ks0.jpg


Binnenkort zonder dikke bumpers, heb gisteren alles besteld voor de ombouw naar dunne bumpers. Ook een nieuwe set wielkuiplijsten besteld.

Dan door de APK zien te sleuren, uitlijnen, nieuwe (gel)accu, en ik heb een leuk audio setje op het oog :o
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

* Ook nieuwe auto gekocht ! Zaterdag ophalen (eerst op de brug en als die dan goed is meenemen!!!) ! Dan Pics :#
 
We zitten weer over de 1000, dus hier verder aub.



Binnenkort zonder dikke bumpers, heb gisteren alles besteld voor de ombouw naar dunne bumpers. Ook een nieuwe set wielkuiplijsten besteld.

Dan door de APK zien te sleuren, uitlijnen, nieuwe (gel)accu, en ik heb een leuk audio setje op het oog :o
Wanneer is dat ding in jou ogen af?

Ik vind het absoluut een mooie auto maar er valt niet veel meer aan te verbeteren volgens mij:)
 
Hobbyauto ... mijn hok zit ook nog wel veel werk aan als ik wil :P

Gisteren btw APK gescoord :W

En ook begonnen met het inbouwen van de rolkooi.
 
Wanneer is dat ding in jou ogen af?

Ik vind het absoluut een mooie auto maar er valt niet veel meer aan te verbeteren volgens mij:)

Af? Nooit...

Dikke bumpers horen er niet op, zeker niet in combinatie met oud type deuren, smalle lijsten en smalle wielkuiplijsten. Dus die bumpers gaan er af, en er komen nieuwe smalle voor terug met rode bies.

Zit ook te twijfelen om weer nieuwe originele Hella's te gaan monteren en de kruislampen weg te doen. Komt dan ook een nieuwe grille in met smalle lamellen en rode bies.

Ook idd een andere achterklep (roestplek) en een andere motorkap (mijne heeft deuken)

Dan moet er nog een keer een nieuwe stuk gelast worden bij de voorruit, ik denk dat de hele parafaan opnieuw ingelast moet worden, ik heb een slechte dorpel aan 1 kant, etc, etc.

Probeer nu de originele look van een 86'er te maken, maar dan wel laag, en dik:

Andere deuren en lijsten, maar wel dunne bumpers:

[ir]http://homepage.mac.com/gtifrank/.Public/two6.jpg[/ir]

070619085948727519.jpg


G R U W E L I J K :P
 
Die Amerikaanse look zoals die witte is ook vet .. net zoals die Jetta @ volksforum van kerel hier uit het dorp. Witte auto, amerikaans gebeuren en gele koplampen :~
 
* Ook nieuwe auto gekocht ! Zaterdag ophalen (eerst op de brug en als die dan goed is meenemen!!!) ! Dan Pics :#

1fe5ap


Zaterdag ophalen !

Wordt voor de tijd eerst op de brug bij de garage gezet, en ze zijn nu de history helemaal aan het uitzoeken !

Me happy ! :D:#
 
Last edited:
Die Amerikaanse look zoals die witte is ook vet .. net zoals die Jetta @ volksforum van kerel hier uit het dorp. Witte auto, amerikaans gebeuren en gele koplampen :~

Dan moet er wel een amerikaans front op (westmoreland)
us-styled-golf2-jetta2_017.jpg

Maarja, $$$$$
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top