Show je eigen auto #21

Status
Not open for further replies.
ik ben met 220 aangehouden en heb geen boete gehad! beat that!


Hier even het verhaal erachter :X


er was een mr2 meeting/tourrit. daar was ik geweest en ging weer naar huis.

ik reed dus terug. en zat een golfje voor me, die reed 30 waar je 50 mocht.. dus ik hem inhalen. Haalt die mij weer in en steekt zn middelvinger op enzo. Gaat ie weer 20 voor me rijden, dus ik denk naja laat maar, pak de volgende afslag wel. Dus ik de bocht om, keert die vent om en komt met piepende banden achter me aan.. Dus ik dnek naja grappig enzo... maar die kerel begon te drukken enzo, en wou me inhalen en van de weg af drukken, dus ik hem afsnijden, en zo ging ik door grunn... die kerel begon echt flink te drukken en te snijden enzo, dus ik als een malle daar wat omraggen. ik denk ga ik de snelweg wel op, dan haken ze vast wel af... maar nee hoor. ze gingen gewoon links over de rotondes etc. maar ze konden me niet bijhouden, ik zigzaggend over de 4 baans tussen de auto's door, op een gegeven moment reed ik gewoon 230

en die lui deden goed hun best moet ik zeggen, maar op gegeven moment was ik ze wel kwijt!

in grunn daar deden men remmen het amper nog, zo heet! Heb nog nooit zo idioot gereden..

normaal ben ik niet zo schijterig, maar deze lui deden me wat te erg hun best. Misschien zaten ze wel dik aan de drugs ofzo, dan weet je ook nooit wat ze bij zich hebben! en ik was alleen.

Ze kunnen niet via mijn kenteken aan mijn gegevens komen neem ik aan?

en die politieagent was idd een beste kerel.. hulde voor hem, want ik was aan het kleven etc maar volgende keer moet ik het kenteken even opschrijven en de politie bellen zei hij. maar goed daar had ik niet aan gedacht.

aankomst
11wo2.jpg


2mooie kontjes:
22tw3.jpg
 
Last edited:
wokkel reed je toevallig met je mr2 door weesp heen gisteren, want zag gisteren bij de rotonde een mr2 flink de bocht door knallen Was ook een zwarte en leek erg op die van u
 
Ja dat ge-eikel heb ik ook nog een keer in mn scooter tijdperk gehad. Gare Corsa met 4 van die kale koppe dr in. Scheet echt 7 kleuren tegelijk man :X
 
Gewoon voor zorgen dat je een Steeksleutel maatje 36 ofzo in je auto hebt liggen.Ik heb meestal ook een grote steeksleutel onder me stoel liggen :)
 
ja wat bezielt die lui :X

Is stoer he, en natuurlijk een kick, het gevoel dat iemand bang voor je is.. Zoiets zal t wel zijn x|

Gewoon voor zorgen dat je een Steeksleutel maatje 36 ofzo in je auto hebt liggen.Ik heb meestal ook een grote steeksleutel onder me stoel liggen :)

Je blijft in de minderheid, natuurlijk schrikt t wel af.. Maar toch, als je ze te grazen neemt ben jij de lul bij de politie he.. Je kan niet aantonen dat zij je wat wilden maken dus dan is het geen zelfverdediging..
 
ik heb een mes in mijn auto liggen maar goed.. hun zijn idd in de meerderheid.


Als ik dan verhalen hoor zoals die van arjan oid. die is gewoon klem gereden en hebben ze hem letterlijk even klop gegeven en zijn auto ook!

Verhaal van mn pa: reed op de nieuwestad en moest wactten voor een tegenligger.. dus de auto achter hem moest ook wachten, die kerel stapt uit en loopt naar mijn pa's auto. pa dacht dat is een bekende. dus draait raampie open, krijgt ie zo een mes in zn arm gestoken :X Kerel later wel gepakt btw :D

Dan vermijd ik dat liever. en volgende keer bel ik gewoon de juten en ga ik rondjes rijden ergens.
 
Haha, dat is alleen zomers he :*
Maar dan nog, k ben hartstikke lief, zelfs met kale kop +pippi+

Verhaal van mn pa: reed op de nieuwestad en moest wactten voor een tegenligger.. dus de auto achter hem moest ook wachten, die kerel stapt uit en loopt naar mijn pa's auto. pa dacht dat is een bekende. dus draait raampie open, krijgt ie zo een mes in zn arm gestoken :X Kerel later wel gepakt btw :D

Gekke junk joh, geen blijvend letsel aan overgehouden?
 
Gewoon voor zorgen dat je een Steeksleutel maatje 36 ofzo in je auto hebt liggen.Ik heb meestal ook een grote steeksleutel onder me stoel liggen :)

Pas daar maar mee op!
Vriend van me had ook zo'n sleutel:
wielsleutel.jpg

onder zijn stoel liggen, in een doek zodat de bekleding niet vies werd.
Bij een alcoholcontrole werd ook de binnenkant gecontroleerd. Daar vonden de agenten die doek met sleutel erin en die gozer mag binnenkort voorkomen voor wapenbezit om zich te verantwoorden waarom die dat ding daar had liggen.
 
nee...

is ook al tig jaar terug.. vroegah. Pa weet wel wie het is enzo, en kerel is gepakt door de politie en heeft in de cel gezeten:D

Hij kwam hem erna eens tegen in een bar, ging ie gewoon naast hem zitten, kerel deed niks :D was schijtbenauwd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top