Show je eigen auto #21

Status
Not open for further replies.
Het meeste trieste is nog dat ze daar staan.
Agent: wie reed er in de f 50
bal: F50 wat is dat
agent: Die met dat vleugeltje erop
bal: oh ik niet hoor, reed jij erin, nee ik niet

:L
 
*later die avond*

Zeau vuile potjakkers! Deed jij zo eventjes die agent met zijn mond vol tanden staan.
F 50? Hilaaaaaaaaarisch!
Pieter Jan, dat moeten we vaker doen!

r-r-r-r-r--r-r-r-rr-r-r-r-r

/slaapmode aan :P
 
Nette matjes he! Ik heb ze ook :P heb je ze in Duitsland besteld of in NL?
Die pookknop is wel een erg duur geintje.

mischien nog een paar Cupra/FR achterlichten. Moet ik ook nog doen :)


Thnx :)

Mattjes heb ik uit Duitsland besteld, bij Seat-Facory net iets minder
dan €50,- (ik hoor dat de prijs hier in NL, rond de €80,- ligt) waren met 'n weekje binnen :)

En de pookknop, idd eigenlijk een té duur geintje, maar ja wat kun je er tegen doen, impuls aankopen :P

Cupra/Fr achterlichten goed idee idd, maar volgens mij ook nog best prijzig toch?

Greetz Ter
 
cnc gedraaide aluminium tellerringen besteld voor de A3:
z.355746b6b7e9b44acde751c5eb1919cf.jpg


...

Heb jij ze ook via Marktplaats besteld? Ik wel iig, ik krijg ze hoogstwaarschijnlijk deze week binnen.

Ben namelijk érg benieuwd naar de pasvorm van de ringen, want de reacties die ik tot nu toe tegen kom op fora's zijn niet al te positief... ben benieuwd.
 
Even een update van de Golf1. Wou vrijdag voor de APK, maar nog steeds de remmen niet goed. Moet 2/3 keer pompen voor ik volle remdruk heb. Al iets van 10 keer aan het ontluchten geweest dus daar zal het wel niet aanliggen. Verder is voor de deur van het garagebedrijf, waar ik de APK liet uitvoeren, de benzinepomp ermee gekapt :| Waarschijnlijk aan mijzelf te danken, omdat ik de pomp naast de tank had te hangen. Die moet lager liggen dan de tank om kans op lucht aanzuigen te minimaliseren. Bij het achteruit van de brug afrijden (flink schuin) heeft de pomp denk ik een flinke sessie lucht aangezogen, waardoor die vast geslagen is (geen koeling etc, is meestal fataal voor benzinepompen) Dus maar weer een nieuwe bestellen via ebay.de en dan eerst maar de audi klaar maken voor APK :P

Rolkooi vrijdag ook nog opgehaald en die ziet er echt teringnetjes uit :o Denk er ook over om mijn huidige kuipstoelen te verkopen en dan iets van Recaro Speed/A8 stoelen te halen. Dus wel sportief, maar niet idioot strak als die Corbeau dingen :)

Recaro A8
[ir]http://www.locomail.com/niko/mycorradoweb/forsale/recaro/Recaro%20A8/A8-Leder-Alcantara.jpg[/ir]

Recaro Speed
[ir]http://www.autometricsmotorsports.com/products/recaro/Speed_PvS_ZG.jpg[/ir]

Vind die A8 dingen wel het vetste :)
 
Wat een galbakken zeg die lui van die ferrari's.. hoe ze reageren @ oom agent. 9 van de 10 ferraririjders die ik tegen ben gekomen zijn van die kaklui.. mooie auto's en sommigen weten echt wat ze er mee doen @ circuits... maar dit soort lui moet maar weer snel terug naar hun geblondeerde louis vuiton teef die thuis op de bank zit terwijl hij mag schoonmaken :+
jalousy is a bitch.


dit waren dus echt geen kakkers, eerder nouveau riche, kweet niet of je die kleding, houding, taaltje, goude rolex gezien hebt?

gewoon prachtig hoe ze reageerde, alleen dat F50?, F50? was een beetje jammer.

ze hadden trouwens binnen 2 dagen hun rijbewijs terug, dankzij advocaat omdat ze alleen die 360 konden meten. hoorde ik.
 
Nouveau riche kunnen geen kakkers zijn?

Natuurlijk een argument van niks.

Overigens waren het 5 dagen (las ik op i'net)
 
Het meeste trieste is nog dat ze daar staan.
Agent: wie reed er in de f 50
bal: F50 wat is dat
agent: Die met dat vleugeltje erop
bal: oh ik niet hoor, reed jij erin, nee ik niet

:L

jalousy is a bitch.


dit waren dus echt geen kakkers, eerder nouveau riche, kweet niet of je die kleding, houding, taaltje, goude rolex gezien hebt?

gewoon prachtig hoe ze reageerde, alleen dat F50?, F50? was een beetje jammer.

ze hadden trouwens binnen 2 dagen hun rijbewijs terug, dankzij advocaat omdat ze alleen die 360 konden meten. hoorde ik.

Ja inderdaad, je kunt geen 4 rijbewijzen innemen als je maar 1x meet. Bewijst maar weer eens wat voor wankers agenten zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top