Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
pff vandaag apk gehad.. weer goed gekeurd.. incl beurt..

Alleen hebben ze men schroefset omhoog gezet.. :(
kwamen anders de brug niet op of zo.. en dan zou het afkeur zijn :(

Dus morgen avodn weer wat te doen :)
 
wat voor bullshit is dat ... mijn polo kwam de brug ook niet op, gewoon op de 2 kolommer gezet en klaar.

De garage waar ik nu met me seat heen ga, die heeft een brug die uit de grond komt zetten.
 
mijn jeep doet GLIMMEN!!!!!!!!!!!!!!!! :o

DSCF1058.jpg

DSCF1068.jpg
 
tjah maakt mij niet uit.. toch maar 10 min werk..
maar ziet der niet uit weer zo hoog.. kreeg spontaan hoogte vrees met instappen..
denk dat hij gouw 3 cm omhoog is bijna..
 
wat voor bullshit is dat ... mijn polo kwam de brug ook niet op, gewoon op de 2 kolommer gezet en klaar.

De garage waar ik nu met me seat heen ga, die heeft een brug die uit de grond komt zetten.

Hebben ze bij Sam van Lingen ook, geen problemen :)
 
wat voor bullshit is dat ... mijn polo kwam de brug ook niet op, gewoon op de 2 kolommer gezet en klaar.

De garage waar ik nu met me seat heen ga, die heeft een brug die uit de grond komt zetten.

ja idd, volgens mij is het ook geen apk afkeur maar wilden ze hem gewoon omhoog hebben 8P
 
Op me werk gaat een beetje lage auto ook niet op (onze) 2kollomer (6ton), die armen van dat ding zijn vrij dik (voor bedrijfswagens/campers).

Laag hok eerst opkrikke :+, armen er onder en liften...

Of op een 4kollomer met een stuk hout onder/voor de rijplaat, gaat vaak ook wel :)
 
tom., welke kleur ga je hem nou laten spuiten? ik meen me te herinneren dat je ooit aan rood dacht? hoop dat je van dat idee af gestapt bent ?:)

flipflop je weet.

rood metallic kan wel mooi zijn ja, maar ik dacht dat hij de originele kleur wou doen :P

en dan een maand later weer laten spuiten, omdat de lak weer roze is uitgeslagen :P


Er komt dus idd metallic doorheen, anders verkleurt t kreng weer.
Vind rood gewoon een mooie kleur, geeft ook veel indentiteit aan een auto en het staat "sportief".
 
Mijn apk station owned dan pas hard :D
Om bij de brug te komen moet je over de remmentestbank heen :D
Als ik kom bel ik ff vooruit, kan ie vast planken gaan leggen voor de brug en over de remmentest. :W
Doe daar dus ook tevens onderhoud van mn auto :)
 
haha ja bij ons in de werkplaats (peugeot) leggen ze die platen ook nooit terug, kan ik echt niet doorheen hoor met mijn golfje :P
 
Het is trouwens wel APK afkeur als je de brug niet opkomt, veel van die kevers die op de vloer liggen komen de brug niet op en dan ben je gewoon de sjaak. Kun je eerst alles omhoog zetten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top