This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
Sinds gisteren m'n nieuwe wielen, alleen nog geen fatsoenlijke foto's kunnen maken



p.s. op het scherm is geen schade maar zand...

Erg mooi! 19" zo te zien? Heb ze overwogen voor de Leon, maar in 18" vond ik ze opeens een stuk minder... Het is voor mij typisch een velg die groot moet zijn, 19/20" is deze op z'n best wat mij betreft...
 
Idd, zo'n IC achter je bumper maakt nieuwschierig :+
Morgenmiddag overigens pas mn velgen onder de shitvic, bandenboer had de maat die ik wilde niet op voorraad.
 
205-40-16

Morgen maak ik foto's, dan liggen de velgen erop

Woensdag gaat de civic naar de spuiter, gaat de beste man even kijken wat t geintje kosten gaat en dan word ie volgende maand als het goed is compleet overgespoten :W

Tegen die tijd zullen dan ook wel wat xtra lipjes en een spoon spoiler aanwezig zijn. 8)
 
Sterf eens


Kabelboom zit btw op zn plek, alles werkt perfect. De steunbalk past ook en zit er ook in. Morgen bezig met de luchtwegen, en hopelijk afbouwen

})

Wat je aan het doen bent heb ik gemist denk ik .... ander dashboard aan het inbouwen ?
 
goed bezig tom:W weer dezelfde kleur? is het geld altijd wel waard om over te laten spuiten imo, zowel bij auto's als bij scooters
 
tom., welke kleur ga je hem nou laten spuiten? ik meen me te herinneren dat je ooit aan rood dacht? hoop dat je van dat idee af gestapt bent ?
 
Status
Not open for further replies.