Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
Via de dop net als origineel.


Ziet er goed uit die tank, schiet "het" al op?

Gisteren bumpers/onderlip erop gezet, deel bekabeling gedaan. Vandaag even ontsteking goed zetten en wat verder prutsen met de bekabeling. Dan kan die bijna wel aangeslingerd worden :) Zou nog iemand helpen met de bekabeling afgelopen week, maar die laat weer niet zoveel van zich horen.

Erg tof! 30L, kan je toch weer 150km rijden :P

Ik heb nog geen dubbele web0rs op die 16v hoor :+
 
Fimpje van mn Skyline, trekt wel aardig weg met die 260 pk

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0"]YouTube - Skyline from Hell (Take-off)[/ame]
 
Dit is niet mijn auto, ja was, maar had hem erbij gekocht voor de handel, heb zelf een autopoetsbedrijf en koop regelmatig autootjes op met lichte schade's of die gewoon zo ontzettend vies zijn dat ze voor een prikkie weggaan.

Dit golfje was dus ontzettend vies, helaas heb ik geen foto's ervan hoe hij was. Ik kocht hem in maastricht, daar stond hij al een half jaar te koop langs een weg onder een grote boom, de auto was niet rood, maar roze, zelfs al naar het witte toe. Overal zat boomhars en langs de rubbers van de ruiten en in elk kiertje groeide mos. De hemel in het interieur was niet geel maar bruin van de nicotine-aanslag. De bekleding was bruin, en het al het kunststof in het interieur plakte van alle kanten, rijp voor de sloop zou je zeggen. Opzich liep hij niet verkeerd, beetje onregelmatig maar verder niet veel mis mee, en hij was nog hard van onder en dat was voor mij het belangrijkst.

Deze auto was gewoon in die staat niet te verkopen, tot ik kwam, kocht hem voor een prikkie en ben een weekend aan de slag gegaan met dit als resultaat. Helaas geen foto's van het interieur kunnen maken, maar dat zag er ook weer piekfijn uit.

Nieuwe apk erop, nieuwe remmen voor, en wat kleine dingen, zoals temperatuur sensor, waardoor de motor ook weer netjes liep.

De auto heb ik in een week weer verkocht, met dikke winst natuurlijk

Mijn eigen auto staat er achter, Peugeot Partner 1.6Hdi, Bj. 08-2006, is nu precies een jaar oud. Heb ik nodig om al mijn poetsmateriaal te kunnen vervoeren

Foto-TLCCYGUV.jpg


Foto-GLZKSCY7.jpg


Foto-N77E4LZK.jpg


Foto-NO7Y4LZX.jpg
 
Jij gaat vriendjes worden met Boyd:P
Het golfje ziet er iig weer goed uit, nu maar hopen dat de nieuwe eigenaar dezelfde zorg ervoor heeft;)
 
hij was gewoon echt ranzig, op de sloop zouden ze er nog niet in durven stappen, ik ben er ook echt een heel weekend aan bezig geweest, normaal zit ik 4 uurtjes op een gebruikte auto en dan kan deze de showroom weer in. Doe dit werk nu al bijna 5 jaar waarvan 2 jaar voor mezelf, het bevalt prima, maar dit golfje stond echt wel in mijn top 3 van meest smerige auto's, nummer 1 heeft hij nog net niet gehaald want op die plaats staat nog altijd een Nissan Patrol van een varkenshouder, die ik met gasmasker op heb moeten schoonmaken, btw, wie is Boyd? ben hier namelijk nog nieuw op het forum
 
Rot regen :P
DSC_0539.jpg

DSC_0543.jpg


Even overdekt geparkeerd en was weer droog :P
DSC_0547.jpg


Voor het weekend van Spectaclo Sportivo zal ik weer eens een goede poetsbeurt geven :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top