This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
Wanneer komen de foto's van jou nieuwe hok online DDD
zal vd week wel ff kijken, had net een paar fotos op me laptop van golf en alfa crasht dat kut ding ofzo :/

m'n alfa is verder niet zo boeiend hoor, hij ziet er van binnen nog super netjes uit enzo maar de blanke lak van de motorkap en het dak zijn om te huilen :X :'(

verder is links roze en rechts rood volgens mij
 
Golf 1 en 2 verschillen heel weinig van elkaar, dus het zou niet met veel meer aanpassingen passen.

Alleen als jij geen golf 3 zekeringskast hebt, is het nog wel ff een klus met alle draadjes en stekkertjes omsolderen :#
 
Golf 1 en 2 verschillen heel weinig van elkaar, dus het zou niet met veel meer aanpassingen passen.

Alleen als jij geen golf 3 zekeringskast hebt, is het nog wel ff een klus met alle draadjes en stekkertjes omsolderen :#

beter koop ik gewoon een donor vr6 ofzo :+
 
Klopt, een golf 3 dash in mn golf 2 gebouwd



Je wou een 6 cilinder in je mk1 op kenteken krijgen ? Neem maar een extra krantenwijk
achtpee, njah zal wel ff een keertje kijken...

helaas is het als eerste tijd voor de alfa daarna de golf
 
Weet je zeker dat de vloeistofresten er dan goed uit zijn lieuwe?

Remmenreiniger en 8 bar met de compressor ?

Denk dat ze dan wel schoon zijn van binnen

hehe lieuwe, niet opgelet bij meneer mulder he, die zegt dat altijd nog zo duidelijk

Heb het idd wel gehad @ de IVA bij Mulder. Wou het eerst nog nakijken in die map van voertuigtechniek, maar niet meer gedaan. Apparaat voor de remvloeistof moest ook weer snel terug dus was een beetje een spoedklus Volgende keer ga ik zulke dingen iig wel nakijken als ik het niet zeker weet
 
Vet Maykel!

alleen het stuurtje vind ik niet zo.
wat vind je van een orgineel golf3 GTI edition?

Orginele sturen zijn zo lomp

Mooi werk Maykel, ziet er goed uit.
Was het veel aanpassen?

Dashbord moest ingekort worden, zowel breede als diepte
Balk, moesten nieuwe ophangpunten op gelast worden
Stuurpenhouder aanpassen (kan stuur nu ook in hoogte verstellen)
Het hele lucht systeem aanpassen

Maar lang leven de Dremel :winner:

Mooi werk! Zal wel een verdomt kut karwei zijn geweest! :W

En of , maar t resultaat mag er wezen imo.
 
Status
Not open for further replies.