Show je eigen auto (2)

Status
Not open for further replies.
[5th] klaas said:
Ik heb zojuist een R32 onderstel op de kop weten te tikken nieuw!!!! Snel meer nieuws :p +ralf+ +ralf+

Ten eerste gefeliciteerd, maar waar moet het onder komen dan? Ik neem aan dat je wel weet wat je doet als je zoiets koopt?
 
scully said:
Ten eerste gefeliciteerd, maar waar moet het onder komen dan? Ik neem aan dat je wel weet wat je doet als je zoiets koopt?
Onder me Bora uiteraard ;) en als je bedoelt dattie een stuk stugger word dan weet ik wel wat ik doe ;)
 
Door een onverwachte meevaller kan ik misschien mijn 1e auto aanschaffen.

Ik zat een beetje op internet rond te koekeloeren voor een eerste autotje. Als ik een auto aanschaf dan ga ik er waarschijnlijk mee naar mijn stage rijden. Ik zag een swift gti 1.3 staan voor 2k dit lijkt mij best een leuke om te beginnen. Iemand die hier beetje ervaring mee heeft of nog vet uitgevoerde swift's plaatje's heeft? Ik wil namelijk beetje informatie winnen.

budget zou ongeveer 2,5k zijn
Aanbevelingen zijn van harte welkom natuurlijk!
 
Bert said:
Door een onverwachte meevaller kan ik misschien mijn 1e auto aanschaffen.

Ik zat een beetje op internet rond te koekeloeren voor een eerste autotje. Als ik een auto aanschaf dan ga ik er waarschijnlijk mee naar mijn stage rijden. Ik zag een swift gti 1.3 staan voor 2k dit lijkt mij best een leuke om te beginnen. Iemand die hier beetje ervaring mee heeft of nog vet uitgevoerde swift's plaatje's heeft? Ik wil namelijk beetje informatie winnen.

budget zou ongeveer 2,5k zijn
Aanbevelingen zijn van harte welkom natuurlijk!

robin v heeft er ervaring mee..
 
vet ding :D ik vind t alleen altijd jammer bij die oudere auto's dat er van die oubollige koplampen inzitten...

verder ziet ie der zeker niet verkeerd uit, vooral die witte velgen doen hard :)
 
rieju-pim said:
hmmzzz


Ik ga maybe van het weekend eigenaar worden van een 205 gti met mi16 blok:D

Zouden jullie ff je mening over het ding kunnen geven.

http://www.marktplaats.nl/index.php...%2Fa58NX0s0eJWGpsZ314FRn3x%2Fmny9j&df=1#photo



Hij is vande zomer opnieuw gespoten, nieuwe gecoate voorruit, nieuwe aandrijf as, schijven rondom, volgens de eigenaar kraakt en piept ie niet, schakelt gewoon goed.
Ligt een snelle nokkenas in en hij is gechipt +/- 180 pk


grtz, pim

Vet 8) Als je zelf een beetje handig bent erg leuk, die blokken hebben standaard 160pk :D

:W

Edit: gek, 180pk :eek:

Hoe lang heb je je rijbewijs als en hoe lang wil je het houden (en blijven leven :p )
 
rieju-pim said:
hmmzzz


Ik ga maybe van het weekend eigenaar worden van een 205 gti met mi16 blok:D

Zouden jullie ff je mening over het ding kunnen geven.

http://www.marktplaats.nl/index.php...%2Fa58NX0s0eJWGpsZ314FRn3x%2Fmny9j&df=1#photo



Hij is vande zomer opnieuw gespoten, nieuwe gecoate voorruit, nieuwe aandrijf as, schijven rondom, volgens de eigenaar kraakt en piept ie niet, schakelt gewoon goed.
Ligt een snelle nokkenas in en hij is gechipt +/- 180 pk


grtz, pim

Liggen toch 2 nokkenassen in?
 
rieju-pim said:
hmmzzz


Ik ga maybe van het weekend eigenaar worden van een 205 gti met mi16 blok:D

Ligt een snelle nokkenas in en hij is gechipt +/- 180 pk


grtz, pim

Miss een beetje domme vraag maarre kunne die dinge wel gechipt zijn:X omdat het al vrij oude oto's zijn. Werke die niet gewoon nog met carbrateurs en dat soort shit, dus weinig elektronica want heb nog nooit gehoord van een chip voor dat soort oude oto's...
 
rieju-pim said:
hmmzzz


Ik ga maybe van het weekend eigenaar worden van een 205 gti met mi16 blok:D

Zouden jullie ff je mening over het ding kunnen geven.

http://www.marktplaats.nl/index.php...%2Fa58NX0s0eJWGpsZ314FRn3x%2Fmny9j&df=1#photo



Hij is vande zomer opnieuw gespoten, nieuwe gecoate voorruit, nieuwe aandrijf as, schijven rondom, volgens de eigenaar kraakt en piept ie niet, schakelt gewoon goed.
Ligt een snelle nokkenas in en hij is gechipt +/- 180 pk


grtz, pim


Wtf dat is wel heel weinig :O

Ik kon een M16 blok voor 1000 krijgen (zonder versnellingsbak..) en dat was nog vrij cheap..

Iets klopt er niet :p, maar zowel :KOPEN! 8)
 
Wijne said:
Miss een beetje domme vraag maarre kunne die dinge wel gechipt zijn:X omdat het al vrij oude oto's zijn. Werke die niet gewoon nog met carbrateurs en dat soort shit, dus weinig elektronica want heb nog nooit gehoord van een chip voor dat soort oude oto's...

Die heeft al injectie, de 1.1 's en 1.4 tjes hebben dacht ik alleen carb :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top