Show je eigen auto (2)

Status
Not open for further replies.
nulkoel said:
godver de godver

was gister bezig om m'n achterkant te verlagen van m'n civic, dus ik wil m'n veerpoot losdraaien aan de onderkant, moer kreeg ik met geen mogelijk los, dus ik denk, dan maar ff bij de bout proberen.
hup, kop van de bout eraf gebroken, dus ik schelden, ik naar de honda dealert om 2 nieuwe boute en moere te halen, zegt ie goos van de dealert "ohw wij vervange die boutjes wel ff" ik zo ja best (want echt veilig terug rijden is het niet zonder bout in je schokbreker ^^ ) hij zegt, doen we straks ff of anders is die morgen ochtend klaar.

nou werd dus morgen ochtend (vandaag dus) ik belle, "nee ze waren er nog druk mee bezig" (k ken dat, heb zelf bij citroen stage gelopen, dus hij zal nog wel buiten staan) maargoed ik om 16:30 weer gebeld "nee we zijn er nog steeds mee bezig, en we hebbe nieuwe rubbers besteld die komen morgen etc etc. moeste alles kapothakken om die bout erruit te krijgen"

godverdomme volgens mij gaan ze iets van 10 man uur schrijven om 2 boutjes te vervangen :D

volgens mij ga ik gek worden morgen in die zaak..

en dat ze alles kapot moeten hakken om een afgebroke buit te vervangen is ook gelul want die tik je er zo uit met een schroevendraaier en een hamer als die uit ze vering hangt.
aangezien er geen schroefdraad om die bout zit.

gvd moest het ff kwijt :D ben beniewd naar de rekening :D

nou heb de rekening gehad;

275 euro gaat het kosten.

aan de andere kant krege ze em bij de dealert ook niet los, en die is ook afgebroken.
er zijn ook nieuwe rubbers in gegaan.
auto heeft 3 volle dagen bij garage gestaan.

had het bedrag nog hoger verwacht eig..
 
nulkoel said:
nou heb de rekening gehad;

275 euro gaat het kosten.

aan de andere kant krege ze em bij de dealert ook niet los, en die is ook afgebroken.
er zijn ook nieuwe rubbers in gegaan.
auto heeft 3 volle dagen bij garage gestaan.

had het bedrag nog hoger verwacht eig..
Ik vind het wel goed hoog uitgevallen als zij het zeg maar ee beetje voorstelden om ff te doen,of was het gewoon echt een aangenomen reparatie?
 
Je bent dus eigenlijk gewoon genaaid? :? Als een monteur tegen mij zegt Oww dat doe ik wel ffies voor je, verwacht ik toch echt geen rekening hoor. :?
 
ik verwachte wel een rekening, alleen verwachte ik em in eerste instantie niet zo hoog omdat ik d8 dat je zo'n gebroken bout wel makkelijke erruit kon tikken.

maar ik heb via een honda forum vernomen dat dat helemaal niet makkelijk is, en dat je soms zelfs een slijptol nodig hebt :+

en aangezien die aan die 2 kanten nu afgebroken is en er nieuwe rubbers ingegaan zijn, en 3 dagen @ garage, had ik de rekening wel duurder verwacht
 
Mr-Z said:
Sorry, maar ik snap niet wat je hier lelijk aan vind?
prelude_dash.jpg


Dit dashboard is niks speciaals vergeleken met andere auto's.. Haal je het niet door elkaar met het vorige model Prelude? Die hebben dit dashboard:
Dash%20Prelude.jpg

Ja klopt niet goed gekeken dan:+, want vorig model prelude heb egt een te lelijk dashbord
 
Bij een kamaraad @ civic, zit ik altijd bijna met mn knieen tegen t dashbord aan. Vind het echt zo kut zitten in zn bak :X, dashbord is veelste laag.
 
Maykel said:
Bij een kamaraad @ civic, zit ik altijd bijna met mn knieen tegen t dashbord aan. Vind het echt zo kut zitten in zn bak :X, dashbord is veelste laag.

Kun je beter een degelijk vierkant dashboard hebben, kun je nog eens wat onder kwijt :7
 
Mr-Z said:
Ja in eerste instantie is het toch wel wennen die koplampen ja. Maar uiteindelijk ben ik er helemaal verliefd op geworden en ben ik voor het nieuwste model (1997) gegaan! Ik vind de achterkant van de nieuwste generatie ook mooier, maar meningen verschillen.. Ook de exclusiviteit vind ik geweldig. Je ziet regelmatig mensen kijken naar mijn auto omdat ze het model niet kennen. Hier nog een fotootje van de kont trouwens:
[ir]http://members.lycos.nl/marcel1st/zooi/Fok!/prelude1.jpg[/ir]

En ja die uitlaat raakt welleens wat drempels ja (die zat er al op bij aankoop)

Lekker wagentje..
Laatst een keertje meegereden met een 1.8i Prelude.. en dat vond ik al vlot gaan :D
 
swinz said:
dan koelt je auto teveel man, komt de motor nooit goed op bedrijfstemeratuur met gevolg dat je blok veel meer gaat slijten! meer benzine verbruikt etc..


Ja ja zeg dan niks

Je fan hoeft helemaal niet aan te slaan, alleen pas als hij het heet krijgt. Denk je dat je met dit weer je auto het te heet krijgt? nee denk het ook niet.

De enige manier waarop je kunt testen of ie het doet, is om hem een lang stationair te laten draaien. Dan zal hij na een tijd wel aanslaan. Maar nogmaals, met dit weer heb je hem echt niet nodig.
 
Kom ik net thuis, parkeer zoals altijd dicht tegen de poort... *tok* Iets te dichtbij... Alleen jammer dat het het muurtje was :| Paar fijne krassen op m'n voorbumper... Zaterdag maar eens kijken hoeveel ze eruit kunnen poetsen :|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top