nulkoel
Well-Known Member
nulkoel said:godver de godver
was gister bezig om m'n achterkant te verlagen van m'n civic, dus ik wil m'n veerpoot losdraaien aan de onderkant, moer kreeg ik met geen mogelijk los, dus ik denk, dan maar ff bij de bout proberen.
hup, kop van de bout eraf gebroken, dus ik schelden, ik naar de honda dealert om 2 nieuwe boute en moere te halen, zegt ie goos van de dealert "ohw wij vervange die boutjes wel ff" ik zo ja best (want echt veilig terug rijden is het niet zonder bout in je schokbreker ^^ ) hij zegt, doen we straks ff of anders is die morgen ochtend klaar.
nou werd dus morgen ochtend (vandaag dus) ik belle, "nee ze waren er nog druk mee bezig" (k ken dat, heb zelf bij citroen stage gelopen, dus hij zal nog wel buiten staan) maargoed ik om 16:30 weer gebeld "nee we zijn er nog steeds mee bezig, en we hebbe nieuwe rubbers besteld die komen morgen etc etc. moeste alles kapothakken om die bout erruit te krijgen"
godverdomme volgens mij gaan ze iets van 10 man uur schrijven om 2 boutjes te vervangen
volgens mij ga ik gek worden morgen in die zaak..
en dat ze alles kapot moeten hakken om een afgebroke buit te vervangen is ook gelul want die tik je er zo uit met een schroevendraaier en een hamer als die uit ze vering hangt.
aangezien er geen schroefdraad om die bout zit.
gvd moest het ff kwijt ben beniewd naar de rekening
nou heb de rekening gehad;
275 euro gaat het kosten.
aan de andere kant krege ze em bij de dealert ook niet los, en die is ook afgebroken.
er zijn ook nieuwe rubbers in gegaan.
auto heeft 3 volle dagen bij garage gestaan.
had het bedrag nog hoger verwacht eig..