Show je eigen auto (2)

Status
Not open for further replies.
Boyd said:
Kun je dat soort bakken nog met wieldoppen krijgen dan?

Sterker nog..op de basisuitvoering van de nieuwe audi a8 3.0 zitten std. nog wieldoppen...betaal je dan bijna 90k voor.
 
Formula50 said:
De originele vind ik anders ook al goed tof voor zo'n soort auto.

En die Tigra, sorry maar ik vind eht niks. Die stickers op de ramen en die "ruitenwissergevalletjes" zou ik er echt afhalen. Maarja ik vind die Tigra's sowieso niks. Maarja het gaat er tenslotte wel om wat je zelf vindt.

EDIT: En dat spoilertje zou ik er al zeker aflaten :EDIT

Nick.

Idd..ieder zijn smaak..ik vind gewoon auto's die een beetje vrouwelijke vormen hebben wel mooi eigenlijk. Ben ook nog best wel tevreden over het motorische gedeelte. Hij heeft dan wel niet zoveel pk's als mijn oude Crx V-tec, maar das nu helemaal niet meer nodig vind ik. Verder heeft ie alle extra's, zoals Airco, ABS en de noem de hele mik maar op. En de vorige eigenaar was niet zo slim geweest om zijn mooie Kicker boxen eruit te halen :) Had vaak met mijn crx en nu ook met deze auto last van strepen op de ramen tijdens het ruitenwissen. Deze "ruitenwissergevalletjes" helpen echt wel.

Lorenzo said:
Is je vriendin kapster?

Nee hoezo..?..Ze is Stewardes
 
zo'n tigra blijft een kappersauto volgens velen. Ik vind het zelf ook niks hebben, maar ala :)

Cozmo, dat ding was toch van andere member hier?

Velgen lozen, bumpers lozen, herspuiten op "to do list" :p?
 
Dub said:
Neem je fototoestel mee :D
Vergeten :'(
Komt wel als ik em weer ophaal.
Naar huis meegereden met de collega van Alphons, raymond. In een dikke porsche, nounounou dat komt goed van zn plek zeg +ralf+
 
Lennox said:
zo'n tigra blijft een kappersauto volgens velen. Ik vind het zelf ook niks hebben, maar ala :)

Cozmo, dat ding was toch van andere member hier?

Velgen lozen, bumpers lozen, herspuiten op "to do list" :p?
Ja klopt, heb hem vandaag opgehaald. Mja, ik krijg ook stnd velgen erbij alleen vind deze beter :p. Heb een aanbetaling gedaan en volgende week is ie echt van mij. Helaas nog geen geld om over te spuiten. Maar hij wordt wel leuk. Beetje plamuren, polyesteren ben ik wel gewend :D. En daarna bij mijn oom in spuiterij spuiten hehe.
 
Heb nog wel een vraagje, waar kan ik goedkope verzekring vinden. Er schijnt een vergelijkingssite te zijn. Iemand linkje?
 
106 is wel leuke auto .. voorkant is wel netjes gedaan heb ik op eerdere foto`s gezien.

Achterbumper ben ik niet zo weg van, maar is acceptabel :p

Wel andere velgen fixen :X
 
Mijn nieuwe,

volgende week van mij

de groene/blauwe dus

Paar belangrijke specs.

215 pk, blok revisie bij ROMA tuning g-lader 1.2 bar
30.000km
Nieuwe gespoten
Luma uitbouw set, sideskirts verzonken in dorpel.
XENON
8 en 6 cm verlaagd.
Nieuwe OZ SUperturismo's 17"
Vol Leer interieur
INPRO achterlichten
en nog veeeel meeeer.

vet1.jpg

vet2.jpg

vet3.jpg
 
William G60 said:
Mijn nieuwe,

volgende week van mij

de groene/blauwe dus

Paar belangrijke specs.

215 pk, blok revisie bij ROMA tuning g-lader 1.2 bar
30.000km
Nieuwe gespoten
Luma uitbouw set, sideskirts verzonken in dorpel.
XENON
8 en 6 cm verlaagd.
Nieuwe OZ SUperturismo's 17"
Vol Leer interieur
INPRO achterlichten
en nog veeeel meeeer.

vet1.jpg

vet2.jpg

vet3.jpg

vinnum wel tof :W
alleen de voorkant ziet er een beetje raar uit op die ene foto, net alsof de motorkap bol staat :D
 
Aerox Wijchen said:
vinnum wel tof :W
alleen de voorkant ziet er een beetje raar uit op die ene foto, net alsof de motorkap bol staat :D
aan de voorkant is lichtval, het is een Vr6 motorkap die zijn in het midden bol, die corrado ernaast heeft een normale motorkap die zijn hol.
 
ik vraag me af of het wel xenon blokken zijn..;
Of is het enkel de lamp?

Verder niet echt mijn smaak maar toch redelijk clean...
Alleen die kilometerstand is echt wel aan de lage kant (op het verdachte af)...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top