Show je eigen auto (2)

Status
Not open for further replies.
Mooie wagen Karoshi. Paps krijgt in juni ook een Volvo, alleen dan de V70. Alleen heb ik 1 probleempje; hij wil liever wieldoppen dan velgen :(. En ook wil ie 'm in het donkerblauw, maja zwart blijft natuurlijk mooier he ;).
Ompraten lukt ook niet, zielige ik.

Nick.
 
Robin@Zip said:
@Joost: Hoe gaat het met je S14a conversion? :*
T is even wachten op de bodykit: De huidige bumper past namelijk niet met de 14a front. En om nou zonder bumper, en met rode shizzle voorop rond te rijden 8P dan wacht ik wel even :)
Bodykit is helaas import en dat duurt altijd lekker lang, nog een weekje of 5 denk ik. Dan alles erop frotten en laten spuiten.
Nu ik hier toch aan het posten ben :W Ik ga over 10 minuten weer richting tuning centrum zeewolde voor het inbouwen van een intercooler, ik weet alleen nog niet of het een greddy kit word, of een universele met custom piping.
 
Boyd said:
Kun je dat soort bakken nog met wieldoppen krijgen dan?

Ja, jammer genoeg wel......
Maar ik las net een stukje over de nieuwe Passat.........................tering dat is ECHT een mooie wagen (imo dan, anders begint iedereen weer te flamen). Die zal ik maar eens aan hem voorstellen dan ;).

Nick.
 
Heb ik sinds drie weken....Opel Tigra 1.6 16V Optic

dsc01413_large.jpg


dsc01420_large.jpg


dsc01411_large.jpg


dsc01416_large.jpg


Moeten alleen nog nieuwe rubbers op voor de achterruit..:(
 
die tigra is wel netjes

snap alleen het nut niet van die ruitenwissel spoilers;)

verder nog plannen met die auto?
 
mm...achtervleugeltje denk ik in de toekomst. De spoilers op de ruitenwissers drukken je wissers dichter naar de ruit toe. Scheelt echt wel als je harder ruit...en de oude wissers waren nogal verrrot toen ik ze kocht. Gelijk maar nieuwe gekocht :)
 
UrkPosse said:
mm...achtervleugeltje denk ik in de toekomst. De spoilers op de ruitenwissers drukken je wissers dichter naar de ruit toe. Scheelt echt wel als je harder ruit...en de oude wissers waren nogal verrrot toen ik ze kocht. Gelijk maar nieuwe gekocht :)


das ieder zijn smaak natuurlijk:)

en er zijn vele achter spoilers tekoop voor tigra
zitten zeker leukjes tusse:)
 
Yadajo said:
Die "tuned" versie van de nieuwe Passat is idd echt TE tof ..

De originele vind ik anders ook al goed tof voor zo'n soort auto.

En die Tigra, sorry maar ik vind eht niks. Die stickers op de ramen en die "ruitenwissergevalletjes" zou ik er echt afhalen. Maarja ik vind die Tigra's sowieso niks. Maarja het gaat er tenslotte wel om wat je zelf vindt.

EDIT: En dat spoilertje zou ik er al zeker aflaten :EDIT

Nick.
 
UrkPosse said:
mm...achtervleugeltje denk ik in de toekomst. De spoilers op de ruitenwissers drukken je wissers dichter naar de ruit toe. Scheelt echt wel als je harder ruit...en de oude wissers waren nogal verrrot toen ik ze kocht. Gelijk maar nieuwe gekocht :)

boven de 180 kan jeje wissers beter uitzetten.
 
HC1.JPG

HC2.JPG

HC3.JPG

HC4.JPG

HC5.JPG


Mijn Civic.. :) ga er verder niet al te veel aan doen denk.
Het enige wat ik wil doen is hem iets verlagen, voor en achter 4 cm.
En in de toekomst misschien nog een keer andere velgen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top