This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Ik vind em wel mooi, deze is tenminste nog netjes, geen sjakenbumpers enzo. Maar een koppelmonster? Denk dat het Corsaatje van mn vriendin meer koppel heeft
 
Bruut ding die Golf4 .. vermogen/koppel is goed bruut voor een 20vt 8)

Ik heb de motor alweer bijna compleet van de Golf1 .. binnenkort wel eens update met pics En er komt binnen nu en 2 weken een andere auto bij als het goed is, maar daan verklap ik eerst niet zoveel over. Het is iig wel een geweldig ding
 
Ik heb de motor alweer bijna compleet van de Golf1 .. binnenkort wel eens update met pics En er komt binnen nu en 2 weken een andere auto bij als het goed is, maar daan verklap ik eerst niet zoveel over. Het is iig wel een geweldig ding
BMW?
 
Ja maar die 20vt is wel getuned he!!!!!!

En @ scully als je die crx wil vergelijken met die corsa moet je wel ceteris paribus doen he 8P

Heb schoolvakantie, en dan wil mn IQ nog wel eens zakken tot ergens bij de 50 ofzo
Vergelijken doen we wel op autoweek

max. vermogen 91 kW (124 pk) 44 kW (60 pk)
6800tpm 5200tpm
max. koppel 140 Nm 103 Nm
5700tpm 2800tpm

Honda wint dus
 
Pk verschil is wel groot maar koppel niet echt en kijk es naar het toerental
Honda lekker hoog toerental meeste koppel
 

Nope, maar het is wel in het juiste land.

Ding zal puur voor de fun zijn ... niet echt serieus project oid. Het is iig een vrij lelijk ding, maar wel met een mooi stukje vermogen onder de kap. Zodra het hok er is post ik wel meer info+pics
 
Nee die is ook wel vet, maar als ik Opel ga rijden wordt het wel een c-kadett oid

Zonet nog even wat dingen gemonteerd @ motor en picje gemaakt.



Best complete motor onderhand dacht ik :W

Nog wat kleine dingen hier en daar en de kabelboom erin slingeren.
 


wat zouden jullie doen? wit of zwart spuiten die speedlines

ikzelf vind zwart wel mooi omdat de hele auto al zwart is, en wit zo moeilijk schoon te houden is
 
Status
Not open for further replies.