This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
ik kan nu speedline velgen kopen voor me peugeot alleen ze hebben wat stoeprand schade enz.

maar wat zou mooier staan volgens jullie? de speedline's (als ik ze zwart heb gespoten, of wit)

[ir]http://wyd.midlands.nl/205/speedlines01.JPG[/ir]

of gewoon me eigen velgen houden??

[ir]http://i12.tinypic.com/62fpphj.jpg[/ir]
 
Plant, maak eens video dat dat ding loopt :~

Mèn, zo'n blok in een TT lepelen oid Quattro en gaan :W

**wss. breekt er dan wel iets oid **

Maar erg vet ding
 
Dan zou je Quattro uit een TT moeten nemen, als dat wel echte Quattro is(weet ik niet) Quattro uit een A3 is namelijk 4-motion en dat is géén permanent 4WD systeem. Maar het werkt met een slipkoppeling die je met dat vermogen na 2x wegrijden naar de tering rijdt.
 
Hij zegt toch tt 8P

Maarja @ 205, ik zei vanaf het begin al originele 205 GTI velgen, maar jij vond die niet mooi
(of dat was weer iemand anders)
 
Weet niet, vriend van me heeft zo'n 224pk ding, en volgens mij is dat wel permanente 4wd.

Gaat zowiezo met die 224pk al als een kogel...
 
hoezo undercover sjeez golf

maar al dat vermogen gaat dus als ik het goed lees over alleen de voorwielen ?

enne waar zit de demper ergens verstopt ? lijkt me dat er geen std ding meer onder hangt ?

iig goed vet, weinig opvallende uiterlijke aanpassingen en dan zon blok in het vooronder
 
ik kan nu speedline velgen kopen voor me peugeot alleen ze hebben wat stoeprand schade enz.

maar wat zou mooier staan volgens jullie? de speedline's (als ik ze zwart heb gespoten, of wit)

Gare velgen van je naar de sloop en die speedlines kopen
 
Hij zegt toch tt 8P

Maarja @ 205, ik zei vanaf het begin al originele 205 GTI velgen, maar jij vond die niet mooi
(of dat was weer iemand anders)

Ja dat was ik. Maar ik begin ze steeds mooier te vinden.


Gare velgen van je naar de sloop en die speedlines kopen

Ik vind ze nog niet gaar, alleen ik ben er nu op uit gekeken


Maar ik moet die velgen dus spuiten, wat zouden jullie doen? zwart of wit?
 
uitlaat systeem is 4'' en de demper is van eip, deze zit er gwn alleen dan met de demper naar beneden, ik wou em al inscannen maar me pa weet niet eens waar die grafiek ligt 8P... Kheb em wel op me mobiel, maar ik ben niet zo goed in om dat op de pc te zetten als ik hem heb scan ik hem in :* no problem...

en tsja, het is allemaal op de voorwielen, ik snap jullie reactie's wel. Het kan me pa alleen niets schelen !

wij waren ook op de meeting van laatst ja, alleen daar was die nog niet afgesteld en zijn nu een paar dingen veranderd !
 
grafiek voor de bitches :henko:

let niet op de dip die is er al uit !

[Ir]http://i12.tinypic.com/52zaeio.jpg[/Ir]

:*

@ karp: genoeg ...

zat spul iig van eip, carillo, garret, enz enz

weet ook niet precies hoe en wat, en pa heeft geen zin om een lijstje te maken :'(... :*
 
Status
Not open for further replies.