This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
ik zoek nog een voltmetertje.

iemand een goede tip wat voor 1 ik moet kopen? (en waar?)

graag 1 met digitale display.
 
Nu werkt het

Thumbnails knopje is alleen stuk, heb de naam van de index.html aangepast. I Hate websites

Nog 2 foto's van mijne zie ik:*
Ik moet ook duidelijk andere velgen als ik over zo'n meeting loop. Jullie stonden trouwens wel behoorlijk ver weg daar, helemaal achterin
 
Mja, van de zijkant zeker, maar ze zitten behoorlijk diep in me kassen (tis 6,5j). Ik wil naar 9j

Heb gelukkig de hele winter de tijd om een bepaald setje op te knappen....(A)
 
Nog 2 foto's van mijne zie ik:*
Ik moet ook duidelijk andere velgen als ik over zo'n meeting loop. Jullie stonden trouwens wel behoorlijk ver weg daar, helemaal achterin

Moet je ze in groot formaat? Stuur je mailadres even naar me (PM).

Tja, wij moesten daar staan, Arne wou vroeg om niet achteraan/uit het zicht te staan, stonden we het toch Waren echt om 10 uur aanwezig...

Je auto is wel netjes IRL, maar niet echt bijzonder, leren interieur ziet er echt wel strak uit. Andere velgen zou het idd een stuk spectaculairder maken, al zijn deze heus niet lelijk. Volgende keer kijken welke kop bij de auto hoort :+

Bij mij begint het echt heel erg te kriebelen om een hobby auto aan te schaffen als ik daar zo rondloop. Er stond een Golf 2 die ik echt heel erg tof vind, deze:






Steffan BCW's erop, hele toffe kleur (84'er, eerste MK2's), terugstaande spiegels, laag. Echt vet, en het hoeft niet eens zoveel te kosten...

Maar ja, zie deze kleur maar eens te vinden...
 
Op zo'n meeting staan 6 a 7 honderd auto's waarvan maar een klein deel echt bijzonder is. Als je kijkt naar foto's die worden gemaakt, zijn er van de 100 gemaakte ongeveer 50 verschillende auto's, en bij bijna alle albums kom je alleen die auto's tegen, met dan wat uitzonderingen erbij. Daar moet mijne binnen niet al te lange tijd ook tussen zitten, nog hoop te doen dus:+.
Paar nieuwe wielen is wel een must, dat merk je gewoon als je tussen al die golfjes door loopt

We meeten wel keertje:*
 
hier was toch een keer iemand aangehouden door een golf v r32? nou kwam ik die golf in hengelo tegen omdat er een dief in de winkel rondliep:+ waarna meneer de agent em weer vol wegtrok:S
 
Verveling+stroopwafels =

Beetje zonde van je wagen, je spendeerd er zo te zien veel geld en tijd aan en dan ga je er zo mee om.. Zou het nooit over mijn hart verkrijgen mijn auto zo "af te raggen". Maar als jij er gelukkig van word, enjoy:+
 
Beetje zonde van je wagen, je spendeerd er zo te zien veel geld en tijd aan en dan ga je er zo mee om.. Zou het nooit over mijn hart verkrijgen mijn auto zo "af te raggen". Maar als jij er gelukkig van word, enjoy:+

Hoezo zonde? Motor kan het makkelijk aan want het is honda :+
En enigste wat ie daar ragt zijn zn banden en die zijn tog al bijna op.
 
Status
Not open for further replies.