This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Mooie wielen Folkert
Verlagen is niet eens echt nodig imo. Achter valt het wiel mooi in de wielkast, alleen voor is zou die kier tussen wiel en wielkast net ff wat kleiner kunnen.
 
Jammer @E36 dat hij achterover lijkt te hangen qua looks... Vriend van me heeft z'n E36 voorzien van een schroefset, en nu is hij echt perfect 8)

Tom; mooie wielen man, hou ze heel
 
e36 vind ik zowiezo het lelijke eendje in de 3 serie reeks , maar Folkert zoals ik al melden op t BMW forum , niet verlagen , gewoon zo laten.

Een erg verlaagde e36 ziet er niet uit. En t rijdt ook nog eens zwaar klote , je schaaft je hele bodem kaal.
 
Mooi idd die e36! Alleen hij lijkt voor hoger dan achter, dat is echt jammer vind ik.

Wel mooi trouwens die ventielen :W Had ik nog nooit gezien
 

M6 wielen zie je echt teveel imo, de nieuwe e46 m3 velgen. Alarmlicht knopje ga ik omdraaien. Alarm dingetje brandt inderdaad als ik de auto afsluit. Je hebt een pb btw op het andere forum
 

Vind de E36 echt wel een leuk model... En qua schaven, die van een maatje van me raakt niets (geen M-Tech bumpers, moet ik erbij vermelden) en is echt flink verlaagd (60mm + )...
 
Mooi idd die e36! Alleen hij lijkt voor hoger dan achter, dat is echt jammer vind ik.

Wel mooi trouwens die ventielen :W Had ik nog nooit gezien

Goed gezien. Maar dat vind ik juist wel weer mooi. Mensen verlagen toch ook de voorkant vaak wat meer dan de achterkant om de auto iets voorover te leggen.

Ik heb standaard sportonderstel. Ik heb nu een afwijkende bandenmaat gekozen. 215 voor en 235 achter met beide een 40% profiel. Dus de totale omtrek is achter inderdaad groter. Ik kijk het even aan of het om hoge snelheid geen problemen met me ASC+T gaat geven. Anders komen er voor 215/45 omheen (225/40 is weer niet te krijgen). Ik kom van 225/40-18 rondom. Dat waren dan ook 4x 8J, dit is 7.5/8.5. Auto trekt een duidelijk sneller op. Die 225/40-18's waren stukken hoger, dus veel minder omtrek nu en de velgen zelf zijn ook stukken lichter. Ook zou deze "staggered" setup wat meer onderstuur moeten geven. Of eigenlijk beter gezegd: het kontje zou nu minder snel uit moeten stappen.

John. De e36 het lelijke eentje? Ik vind de e46 juist te rond. Afgezien van de M3, maar die heeft dan ook compleet andere panelen rondom. Zelfde met een e30. Doet me niks, behalve dan zo'n orginele M3.

M6 velgen zijn trouwens überlelijk, ook de echte op de BWM M6. Veel te open.
Een M6 heeft dan nog een beetje remmen erachter, maar op een gewone auto. Dan lijk je net trommels voor te hebben.

Maar goed, ik ben altijd al een fan geweest van de (wat) oudere modellen met (BBS) mesh wielen.
 
gelukkig verschillen de smaken
Daarom scheur ik nog in me e30 en jij in de e36.
Een M bumper voor op de e36 is trouwens wel een must om hem een mooi uiterlijk te geven.
 
Ik heb 't al een keer gezegd, maar serieus. Jij verwisselt nog vaker van auto dan van ondergoed.
 
pfff... mijn alfa had ik 2 weken toen ik hem een keer in de ochtend vond volgesmeerd met hondenstrond.
Ik had hem 3 weken, fietst er een meid achterin door pure stomme onoplettendheid. Alfa intussen verkocht.

Nu rij ik een ultieme burgerbak (ja nodig voor werk) een peugeot 406 break van 2001. Heerlijke wagen van alle luxe voorzien maar dat terzijde...
Ik heb hem nu 3 weken en vandaag trof ik hem aan met krassen tot op het kale staal op beide portieren en op de motorklep...
De schade zal een behoorlijke duit gaan kosten!

uiteraard een WA+ verzekering dus ik kan lekker diep in de buidel gaan tasten.

Waarom loopt er toch in godsnaam van oerdomme volk rond:L
 
Vanochtend eerst in de Coentunnel een Audi 80 coupe met dikke BBS velgen en verlaging samen met een corrado met eveneens dikke velgen gespot. Daarna in de Schipholtunnel met reet laten zien aan een hele rij corries en golfieII's. Nu snap ik waar dat allemaal heenging.

Ik zie dat soort apparaten doordeweeks nooit rijden.
 
Die MIVW-meeting in Leiden dus?

Maykel, jammer, vond hem wel koel

Blueshark, leuke bak, blindering vind ik nix... Verder heeft de vorige eigenaar goed z'n best gedaan hem jonger te laten lijken (achterlichten + wielen), normaal ziet in Golf uit 2003 er zo uit

zjaakie, hoeveel pech heb jij zeg, of heb jij veel vijanden? :X
 
MIVW was gruuuuuuuuwelijk. NIEMAND keek naar mn auto, niet zo gek met al die gestoorde paki's uit Engeland..
 
Status
Not open for further replies.