This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #16

Status
Not open for further replies.
het gaat ook zwaar kriebelen om een EG hatch te kopen haha, maar dan zal ik em wel als 2e auto willen, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren thuis :X

woonde ik maar op een boerderij oid met zon grote schuur waar je lekker kan klote

Heey warm,

Is dat bij die honda dealer tussen wateringseveld en wateringen.. (ongeveer)


Wel vet!
 
Iemand trouwens nog wat gehoord over de Modball?

www.modball.com

Is een ,, aangepaste '' gumball rallye, ze zouden vandaag in Amsterdam zijn aangekomen en morge weer vertrekken.

Hoorde het van me broertje, die was vandaag in London waar de 150 teams zijn vertrokken!
 
Ik heb er 1 gezien

In Belgie, inderdaad richting Rotterdam/Amsterdam bij Liefkenshoek.. Ik dacht, wat zitten er een berg stickers op die Civic

Ook Modball stickers natuurlijk, wilde het nog gaan opzoeken maar heb er niet meer aan gedacht.. Wel grappig, dacht wel al dat het zoiets zou zijn
 
Sneller is wel mogelijk maar dan heb je goede banden + onderstel nodig en moet je een perfecte start kunnen hebben.

Goeie banden + onderstel zaten er toen wel onder. Het probleem is alleen, dat het 13 inch is, en dat de auto maar 800 kilo weegt. Er is gewoon te weinig asdruk om het hoge koppel aan te kunnen. Die 6,7 was echt wel het snelste wat ik eruit kreeg


Ruime marge onder de 7 dan ben je even snel/sneller als mijn Skyline. lijkt me erg stug

Ligt eraan hoe ruim natuurlijk , maar waarom niet? Mijn auto bijvoorbeeld weegt iets meer dan de helft(?) van jou auto?
 
Sper erin :!

Ik verwacht toch ook wel 6,5 seconde met mijn Corsa hoor als die rijd en goed afgesteld is

Een sper zal wel een heel eind schelen ja. Het probleem is gewoon de wielspin, in de 1 moet je gewoon als een oma wegrijden wil je snel wegkomen, doe je te rustig, begint ie te hokken en te stoten, geef je iets te veel gas, spin je gelijk door. 2e versnelling moet nog steeds heel rustig en geleidelijk gas opvoeren, anders spint die ook zo door.
 
Ja idd, daarom heb ik er ook 1 besteld, een jonge op opel-forum doet een group buy die besteld er gelijk 10 ofzo bij Quaife. En als alles rijd ga ik ook nog eens voor een setje slicks kijken. En dan met de G-tech meten kijken wat die doet van 0 naar 100
Maar hoeveel vermogen had je eerst dan?? Dat was toch zeker geen standaard G40??
 
Ik heb gistere nog een Sinter bronze koppelingsplaat gehaald. Eind van de maand een setje verstelbare nokkenastandwielen en dan heb ik alles en kan ik het allemaal op gaan bouwen. Augustus moet het blok erin.

 
Was met 160 pk, en 210 Nm koppel. Zo'n koppeling heb ik erin van Sachs. Dat helpt ook niet mee om gemakkelijk weg te rijden
 
Nope, weet hem altijd tactisch te parkeren. Ze zitten in de bomen, daar zet ik hem nooit meer onder
 
We hebben ooit es zo'n probleem gehad vroeger De auto (een renault espace) stond in de de tuin geparkeerd. Een week lang poepten de vogeltjes op de linkerspiegel Maar ik had ze er nooit op zien zitten ofzo, ze mikten erop Was ook niks boven de auto, ze poepten erop als ze langsvlogen Daarna hadden we een pop erop gezet, toen was het gedaan.
 
aangepast wissermechanisme + Citroen BX wisserarm gemonteerd:

[ir]http://img291.imageshack.us/img291/3931/image122hy6.jpg[/ir]

[ir]http://img249.imageshack.us/img249/157/image123gj1.jpg[/ir]

En rechts een achterklink van een Jetta, zonder slotcylinder
 
Die enkele ruitenwisser is echt :W, die van mij gaat volgende maand ook omlaag. Ik zou btw een Lancia Ypsilon arm nemen van na 96, dat is een wat dikkere, dit lijkt meer op een fiat panda wisser
 
Ja die heb ik in principe besteld, ik vind dit alleen ook heel erg vet staan, dus ik twijfel nu of ik hem nog ga halen. Ik probeer de auto een beetje een oldschool look te geven, ook met het verbrede staal en zo, en de oud type deuren, daar past deze wisserarm beter bij imo. Maar ik ga hem toch nog wel even los erop zetten denk ik, die Lancia arm.

Waarom zet je hem nu nog niet omlaag Boyd, is 1 moertje losdraaien...
 
Ik ben te lui, moet nog 128 ACE opgaves voor duits maken, 3 rapporten schrijven en 3 tentamens leren. Kortom, geen tijd 8P
 
Status
Not open for further replies.