This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #11

Status
Not open for further replies.

en net was ie nog van jou?
 
Ach give the man a break, hij is gewoon nogsteeds aangeslagen van het diepe leed dat hem is aangedaan. Dan brabbel je wel vaker tegendraads.
 
Zo Golf is eindelijk weer klaar,Vanochtend nog effe ashoes vervangen Ook apart systeem die homo los halen maarjah is gelukt.Auto fluit nog steeds een beetje in zn 2 maarjah zet de radio wel wat harder straks alleen nog effe door de wasstraat halen..
 
Vincent, ik kan die velgen niet mooi vinden, sorry... als je je stootstrips meespuit, wordt hij zoveel mooier trouwens (ga ik ook doen)... Gf van mijn gf heeft eenzelfde MK. IV, met alles meegespoten + 19", echt vet
 
Zo Golf is eindelijk weer klaar,Vanochtend nog effe ashoes vervangen Ook apart systeem die homo los halen maarjah is gelukt.Auto fluit nog steeds een beetje in zn 2 maarjah zet de radio wel wat harder straks alleen nog effe door de wasstraat halen..

*gilt* beter verander je je forumnaam weer naar de beunhaas
 
Zullen we hem een blokkendoos geven voor zn verjaardag, kan ie eerst daarmee oefenen voordat ie aan auto's begint...
 
Zozo, een bak vervangen is iets meer werk denk ik

Al doende leert men, kan me 2 jongens herinneren die vergeten waren een drukgroep te monteren
 
hehe achjah Je kan zeggen dat ik een beunhaas ben maar heb al heel wat gesleuteld zo op straat waar een monteur raar van op kan kijken,Maarjah Zit nog in me leerproces dus ,Heb er ook geen probs mee dat ik moet sleutelen ,Maar soms zit het tegen en soms zit het mee ,(bij mij enkelt tegen 8P)
 
laat die jongen ... die sleutel lekker aan ze hobby en al hobbyende :S .. leer men.
Niet alles gaat in een keer goed.
 
Status
Not open for further replies.