This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #11

Status
Not open for further replies.
Hij heeft wel gelijk hoor. Volgende keer is het weer huilen geblazen en is de politie aardsvijhand nummer 1 als je een boete krijgt. Punt is dat het niet mag en dat je al 2! waarschuwingen hebt gehad. Als jij bij het uitgaan iemand een waarschuwing geeft, dan laat je de 2e keer toch niet met je sollen en haal je uit?
 
Vandaag weer eventjes lekker de binnenweggetjes gepakt hier, wat rijdt die 318is toch lekker. Zo verschrikkelijk hard en strak insturen, hard uitaccelereren en met standaard remmen nog redelijk uit de voeten kunnen. Moest gewoon m'n blijdschap even kwijt. De E30 nog maar eens...




(heeft de naafkappen er niet meer op ivm stoerder uiterlijk en bang voor verlies)
 
Last edited:


Achja. Hele dag op uni gehangen. Hersenen staan nu op "uit".

Op google zitten checken of het wel echt fout was zeker ?
 
Diamantschwarz Mooie strakke auto...

Len; nee, wilde ff checken hoeveel deze dubbele spelfoutcombi in het verleden online was gemaakt
 

dude wtf! Misschien dat mijn opmerking vreemd over komt. Maar het zou toch mogelijk kunnen zijn? Ik bedoelde het absoluut niet aanvallend.

Zoo, mooie bmw smaranello!
 
ik zal ook eens even me autotje showen
hij is bij veronica de grote beurt geweest hij staat nu te koop

 
NEEEEEEEE !!!!

Misschien kun jij ons uitleggen, waarom iedereen toevallig z'n auto verkoopt nadat ie bij de grote beurt is geweest? :+
 

GAAT OUT, WE HEBBEN EEN ECHTE GROTEBEURTAUTO HIER OP HET FORUM

ooh wordt er 1 wakker 8P hij staat te koop in het vraag en aanbod gedeelte .
en is al post in het foute auto topic en marktplaats topic
(en daar kom jij regelmatig )
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de open moter kap wel wat vind maar..
donkere ruit erin en een dikke gepimpe motor ruimte
dus chroom gewoon strak en bij een V6 ofzo niet hier
 
Status
Not open for further replies.