Dat noemen ze speling, dus een bepaalde vorm van slijtage, Lieuwe
nou wat een kk bak zeg net weer lopen kutten en krijg dat klere ding er dus niet op.Echt wat een kut systeem....
dat kan dus echt niet leuk zijn, ik erger me al als ik een drempel raakt, en ik sta op *offroad mode*.... als ik zo laag wilde gaan, zou ik dus echt gaan sparen voor airride...
idd, die plaat onder m'n motor raakt echt meerdere malen per dag de grond, en ding is helemaal standaard (zoals dit http://torino.campusanuncios.com/picanuncio/venta/venta-934215002.jpg ). Is een bravo gt trouwens lager dan sx?
meestal is de GT fabrieksaf 1.5 cm verlaagd...
Ik werd zonet ook nog van de snelweg afgeplukt door een motormuis..
Reed te hard omdat ik nog ff snel een vrachtwagen in wou halen voor de afslag en hij begon uiteraard weer over me ramen:+
Voor beide gelukkig met een waarschuwing afgekomen
Aha ik snap.., je bent op de straat aan het beune ofzo?(+ je heb hem er toch ook afgekregen? :+)
Moet volgens mij niet zo'n probleem zijn als je bak van onderen eraan kan hangen.
En anders een motor steun los halen(wel ondersteunen), en motor beetje laten kantelen?
Weet zo effe ook niet hoe dat zit @ zo'n golf... (maby kan jerry het zo verklappen)
Bak zou er gewoon vrij makkelijk op moeten gaan ? Anders misschien even het motorblok wat kantelen, zodat je meer ruimte hebt. Ik heb voor de koppeling nog nooit een centreertool of whatever gebruikt. Gewoon ervoor zorgen dat de koppelingsplaat een beetje netjes in het midden zit. Bij mij schuift de bak er altijd makkelijk op
Ik snap dat echt niet hoor Titus. Je bent al erg vaak gewaarschuwd dat je het spul eraf moet halen. Ook zie je absolut geen moer als het regent of in het donker. En toch laat je het zitten? Of vind je moeder het mooi en wil zij het laten zitten?