Show je eigen auto #11

Status
Not open for further replies.
haha als Jules met zijn auto bij mij van de oprit af rijd dan hoor KRRRGGG dat hoor je trouwens ook bij bijna elke drempel die je tegen komt 8P
Altijd al die mensen kijken :P

Ik verbaas me er trouwens nog steeds over dat die VR6 lip er nog onderzit :P
 
dat kan dus echt niet leuk zijn, ik erger me al als ik een drempel raakt, en ik sta op *offroad mode*.... als ik zo laag wilde gaan, zou ik dus echt gaan sparen voor airride...
 
ZO eindelijk alles klaar dichtgebouwd na veel gevloek Piept ie nog steeds Wel minder Maar je hoort het nog wel...Geef de hoop op ..8P
 
Krijg maandag alst goed is een ori GTI grilletje, daarna nog ff zoeken naar een leuke bijpassend blokje :rolleyes:
 
Ik werd zonet ook nog van de snelweg afgeplukt door een motormuis..

Reed te hard omdat ik nog ff snel een vrachtwagen in wou halen voor de afslag en hij begon uiteraard weer over me ramen:+

Voor beide gelukkig met een waarschuwing afgekomen
 
Ik werd zonet ook nog van de snelweg afgeplukt door een motormuis..

Reed te hard omdat ik nog ff snel een vrachtwagen in wou halen voor de afslag en hij begon uiteraard weer over me ramen:+

Voor beide gelukkig met een waarschuwing afgekomen

Nozem!

Vanavond ook weer naar de local meeting?
Ik ben vanavond aanwezig met wat pretspul... :)

Clio 1.8 16v en een Xantia Activa 3.0 V6

En Hans ook in zn nieuwe auto een Xantia 2.0 16v...
 
Ik snap dat echt niet hoor Titus. Je bent al erg vaak gewaarschuwd dat je het spul eraf moet halen. Ook zie je absolut geen moer als het regent of in het donker. En toch laat je het zitten? Of vind je moeder het mooi en wil zij het laten zitten?
 
Aha ik snap.., je bent op de straat aan het beune ofzo?(+ je heb hem er toch ook afgekregen? :+)

Moet volgens mij niet zo'n probleem zijn als je bak van onderen eraan kan hangen.

En anders een motor steun los halen(wel ondersteunen), en motor beetje laten kantelen?
Weet zo effe ook niet hoe dat zit @ zo'n golf... (maby kan jerry het zo verklappen)

Bak flensen er afhalen of het subframe laten zakken...
 
Bak zou er gewoon vrij makkelijk op moeten gaan ? Anders misschien even het motorblok wat kantelen, zodat je meer ruimte hebt. Ik heb voor de koppeling nog nooit een centreertool of whatever gebruikt. Gewoon ervoor zorgen dat de koppelingsplaat een beetje netjes in het midden zit. Bij mij schuift de bak er altijd makkelijk op :)

Golf MKI is echt 2 uurtjes en je hebt een koppeling gewisseld.

Wat het voordeel is bij een oudere VW motor is dat alles zeg maar is "omgedraaid". Nu steekt het niet zo krap als het om centreren gaat...
 
Ik snap dat echt niet hoor Titus. Je bent al erg vaak gewaarschuwd dat je het spul eraf moet halen. Ook zie je absolut geen moer als het regent of in het donker. En toch laat je het zitten? Of vind je moeder het mooi en wil zij het laten zitten?

Vaak? heb het er nu al een jaar op zitten en heb maar 1x een bekeuring gehad en 2 waarschuwingen en btw was dit in een andere regio dus zie die agent toch nooit weer..

Ik vind het zelf 100% mee vallen savonds mjah das persoonlijk, en je hoeft ook niet zo bijdehand te doen met je opmerking
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top