Show je eigen auto #11

Status
Not open for further replies.
thnx, ja is standaard.

zit goed veel metalic doorheen btw zag ik vandaag tijdens het meguiarren (nieuw werkwoord :p )

kleurcode weet ik ff niet, maar op kenteken staat het blauw.
tis dus heel donker grijs antresiet, met een blauwe gloed en veel metalic
 
maar je moet et wel goed schoonhouden, zonder zon en vies, ziet het er een heel stuk minder mooi uit :)

hier een foto van hoe het er dan uit ziet (btw dit was mn golf paar maanden terug, naast mn vorige Handa)

34xmbeu.jpg
 
Auto is er wel een stuk op vooruit gegaan :)

Zal ook wel zo lijken door je dikke foto(sjop) skills, maar irl zal het ook wel nice zijn :P
 
Prima sloep :)

dingen kosten nog iets van rond de 5 a 6 k toch?

Optimistisch gezien wel... Een leuke kost 2 rooitjes meer denk ik :)

1Warm, jou kleuurrrrr :~:~:~:~:~ die willik ooook!!!

Inderdaad een ongelooflijk vette kleur!

[ir]http://i16.tinypic.com/2yydu1w.jpg[/ir]

:'( En je ramen zijn zwart geworden :P

hoe de fuck krijg je die klote bak er weer op bij golf gti Ben in staat dat klere ding helemaal de klote in te trappen Zit al een uur te kutten ..Kom de hele tijd met die kut dingen van je as in de problemen...Als ik die motor eruit moet slopen dan bouw ik er wel gelijk een andere in ....

sorry voor me taal gebruik maar hier wordt ik altijd beetje pissig van als iets niet wil lukken :P

Ik word ook altijd pissig in dit soort situaties, maar ik heb de oplossing; geen dingen doen die je niet kan, scheelt een berg frustraties...
 
Bak zou er gewoon vrij makkelijk op moeten gaan ? Anders misschien even het motorblok wat kantelen, zodat je meer ruimte hebt. Ik heb voor de koppeling nog nooit een centreertool of whatever gebruikt. Gewoon ervoor zorgen dat de koppelingsplaat een beetje netjes in het midden zit. Bij mij schuift de bak er altijd makkelijk op :)
 
thnx, ja is standaard.

zit goed veel metalic doorheen btw zag ik vandaag tijdens het meguiarren (nieuw werkwoord :p )

kleurcode weet ik ff niet, maar op kenteken staat het blauw.
tis dus heel donker grijs antresiet, met een blauwe gloed en veel metalic

Kleurcode staat als het goed is bij je reservewiel..
 
Ik zit er nu al weer aan te denken om mn wielen te verkopen :O

Ik kan NERGENS komen als er iemand meer in zit met die KUT drempels :X:X:X

Bieden mag dus (vanaf de €1200)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top