Show je eigen auto #11

Status
Not open for further replies.
maykel wat doe jeeee

44an1hx.jpg


pwnd :(
 
Hij kan nog wel een stukje lager toch? :P Mocht je dat echt willen, er heeft hier eens een link gestaan naar een projectje waar ze dat bij een golf mk1 deden, motersteunen verbouwen de en het hele blok omhoog, heb je weer wat meer grondspeling 8P

Lekker logisch ook, de gedachte achter verlagen is je zwaartepunt lager leggen voor stabiliteit, als je je blok dan weer gaat verhogen schiet je er niet echt wat mee op lijkt mij :P
 
hoe de fuck krijg je die klote bak er weer op bij golf gti Ben in staat dat klere ding helemaal de klote in te trappen Zit al een uur te kutten ..Kom de hele tijd met die kut dingen van je as in de problemen...Als ik die motor eruit moet slopen dan bouw ik er wel gelijk een andere in ....

sorry voor me taal gebruik maar hier wordt ik altijd beetje pissig van als iets niet wil lukken :P
 
vind die 147 echt wijs, enige wat ik als minpuntje op kan merken is dat de schijven klein ogen doordat de velgen zo groot en open zijn. Verder echt top, hele leuke wagen.
 
Wat lukt er niet?

Pris-as wil niet in de koppeling vallen?

Zit koppeling wel helemaal goed gecentreerd er op?
 
wat heb fusee kogel er nu weer mee te maken ??


Die zit in de weg als je je bak terug wilt hangen.... Aangezien jij geen achterwielaandrijving hebt zit je bak net zoals het blok gedraaid in je motorruimte. Als je dus je fuseekogel los koppelt kan je meer ruimte creeren mbo aandrijfassen waardoor je hem terug kan hangen...

Oh en vergeet niet als alles weer erop zit, alles uit te lijnen :P
 
Nee zo ver ben ik nog niet eens KRijg die hele bak niet voor dat gat .Kom steeds met die dingen waar je je as in vast maakt in de problemen..Af de lange as kant komt tegeen de motor aan of korte tegen deel van carresorrie..Heb al allerlei manier geprobeert maar lukt gewoon niet..
 
Niet echt duidelijk :D

Die dingen?

Nog een tip kijk eerst of de spiebaan in de koppelingsplaat het zelfde is als de spiebaan van de prisas, zelf mee gemaakt laats :X

Ik maar klooien en maar roeren met die bak, maar ding wou er niet op :+, had de plaat de verkeerde spiebaan
 
4cj3pki.jpg


plaatje bij het praatje pijlte is dus wijst naar het probleem

edit

als ik hem dus optil komt of de ene kant tegen de motor of de andere kant weer tegen carresorie aan,Heb al verschillende hoeken geprobeerd maar krijg hem dus niet zover dat die naaar achteren schuifen en dan de bak over het vliegwiel de as in kan drukken :(
 
Aha ik snap.., je bent op de straat aan het beune ofzo?(+ je heb hem er toch ook afgekregen? :+)

Moet volgens mij niet zo'n probleem zijn als je bak van onderen eraan kan hangen.

En anders een motor steun los halen(wel ondersteunen), en motor beetje laten kantelen?
Weet zo effe ook niet hoe dat zit @ zo'n golf... (maby kan jerry het zo verklappen)
 
Jah auto staat achter in de tuin op bokken En heb dus ook al zitten kutten om hem eraf te krijgen om de dezelfde reden...Motor zit al los hangt nu aan 1 steun wel ondersteunt natuurlijk ..Maarjah wacht wel op de vw boys :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top