Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
Lennox said:
mercedes.JPG
Lennox, daar heb je m toch:~
 
@ Mark S.

als we op een hele lelijke meid een mercedes logo-tje plakken dan vind jij dr vlgns mij nog steeds bloedmooi/geil :+:P

@ Nylez:
Dikke bakken! :D
 
liever een ster in men vooruit dan 1 op men moter kap zeggen we ook wel eens hier.. :)

Pa Toyota picknick.
Ma peugot 206
fiat barachetta..
Ik Vw polo coupe
 
NewMini said:
als je dat rottee spykeridee maar uit zn hoofd praat...
liever 997 turbo

Liever een Aston, Ferrari 599 ofzoiets
SLR is wel een beetje te duur denk, maarja een Spyker kost ook veel.

M'n pa heeft een zilvere Vito :P , en m'n ma een 205 Generation (zo'n remake uit 97). Geen foto's waard, en vind het zoiezo beetje vaag topic.
 
Last edited:
Me pa rijd dezelfde auto als mij, 155 2.0 16v

op de achtergrond dat ben ik, ja me pa heeft een dtm wissah :+

20g06sk.jpg
 
#Bas said:
Liever een Aston, Ferrari 599 ofzoiets
SLR is wel een beetje te duur denk, maarja een Spyker kost ook veel.

M'n pa heeft een zilvere Vito :P , en m'n ma een 205 Generation (zo'n remake uit 97). Geen foto's waard, en vind het zoiezo beetje vaag topic.

Of je wacht op de Brera met een V8. Een supercar voor de prijs van een luxe sedan.
 
Wel tof, pa met de zelfde intresse :D
Maar mooiste was bijv. het zelfde kenteken, maar dan 1 letter verschillend :P
 
Stephan@Spy said:
Of je wacht op de Brera met een V8. Een supercar voor de prijs van een luxe sedan.
brera is in mijn ogen echt een lelijk ding, dan zou ik echt 100x liever voor een GT gaan, want dat is een uberbak :W
edit: maar zoiets zou ik niet kopen als ik naar een spyker aant kijken was; lamborghini is dan misschien een haalbaar alternatief?:~
 
Daniël. said:
Wel tof, pa met de zelfde intresse :D
Maar mooiste was bijv. het zelfde kenteken, maar dan 1 letter verschillend :P
Allebei de papieren kwijtraken.. en tegelijk een nieuw kenteken aanvragen:P mja.. dan staat er wel een 1tje boven:P
 
MK_GSM said:
Allebei de papieren kwijtraken.. en tegelijk een nieuw kenteken aanvragen:P mja.. dan staat er wel een 1tje boven:P
nee bij een compleet nieuw kenteken heb jedat niet ;)
 
Slechte home-made pic maargoed heb van 2-15augustus de auto voor mezelf en heb dan dus meer tijd voor goede foto's.

BMW 525d high-exe

[ir]http://xs203.xs.to/xs203/06293/P1010617.JPG[/ir]
 
Daniël. said:
Wel tof, pa met de zelfde intresse :D
Maar mooiste was bijv. het zelfde kenteken, maar dan 1 letter verschillend :P

we hebben wel dezelfde uitlaat setup, chip, en velgen. Alleen de velgen van mijn pa zijn zwart })
 
NewMini said:
als je dat rottee spykeridee maar uit zn hoofd praat...
liever 997 turbo

Liever een Spyker dan zo'n skrale Porsche :+ Spyker heeft veel meer stijl en klasse :) Miss zijn de rij eigenschappen minder, maar dat merk je niet hier in Nederland ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top