This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
Kijk, dat is nou een SDI. Je moet niet meer nadenken over dingen als snelheid. Je kan gewoon doortuffen. En misschien een tdi niet. Maar een nieuwe jtd is toch wel wat nerveus in de lage versnellingen (1 en 2 dan)

Maar dat is toch juist goed, dat je boven dingen als: snelheid, uiterlijk, prijs, merk en imago en dergelijke staat.

Maar begrijp me aub niet verkeerd, ik verkies ook een turbodiesel boven een 'normale' diesel. Ik zeg alleen dat ik het idee van een SDI wel snap, behalve dat het super zuinig is.

Ik vraag me wel eens af of er een ideale auto bestaat. Maar ik denk gewoon niet dat die bestaat. Maar af en toe denk ik wel dat je in een SDI niet helemaal zo verkeerd af bent.
 
Van het weekend hebben mn ouders een nieuwe auto voor mn ma gehaald..

Daewoo Kalos 1.4 16v.. Ja, ondanks dat ze nog maar 40 is, is ze al in de "hogere auto" fase aangekomen 8P



Zit wel alles op en aan.. Electrisch bedienbare ramen en spiegels, zij-airbags, airco, centrale deurvergrendeling etc..

Mn pa is nog zo slim geweest om er gelukkig nog redelijk leuke velgen op te laten zetten.. Ik vind het echt voor geen meter rijden, maargoed.. Ik mag hem gebruiken wanneer ik wil, dus heb niet zoveel te klagen eigenlijk :X
 
Tis overgenomen door Chevrolet idd, maar dit model is nog van Daewoo (bj 2003) Alleen op de velgen staan wel Chevrolet logo's 8P

Ook leuk, mn buren hebben ook van het weekend een nieuwe auto gekocht.. Dat lijkt er iets meer op

 
Je kan hem gratis laten ombadgen naar Chevrolet, zou ik maar doen. Klinkt toch beter dan Daewoo
 
ons nieuwe speelgoed
de nieuwe RAV4, sporteditie

Chrome bullbar is onderweg, maar was nog niet leverbaar
En me ma kon niet wachten om hem voor de deur te hebben

[IR]http://i13.tinypic.com/2w5j138.jpg[/IR]
[IR]http://i14.tinypic.com/42szqmd.jpg[/IR]
 
Vind de voorkant van die rav echt geslaagd.... maar toen ik er eens van de zijkant langs liep viel die me toch wel tegen...

Maar toch een leuk wagentje
 
Status
Not open for further replies.