Shockers

Opzorp

Il Duce
Nog iemand naar shockers??? Ik heb er in ieder geval al bruut zin in. Nog ff warmduscher tjekke offie net zo beroerd draait as op qlimax :p Ik kom wel vast in de goeie mood met Warmduscher - Hardcore will never die 8) :
 
Advertisement - register to remove this

Ik ga niet :'(
naja volgende keer beter....

/offtopic/ weet iemand toevallig hoe dat liedje heet wat je op de reclame van shockers hoort? :)
 
Hey een jaar geleden was er ook een CD van Shockers uitgebracht en die heb ik toen de tijd gehoord.... er stond ook een nummer op met de sounds van een onderzeeër. Dit nummer vond ik echt bruuttttttt weet iemand hoe t nummer heet?
 
marco v- tolerance??

Ik heb die ceedee wel ergens ligge, maar wat moetik me precies voorstellen bij "een sound van een onderzeeier"? :P
 
Originally posted by Ozdorp
marco v- tolerance??

Ik heb die ceedee wel ergens ligge, maar wat moetik me precies voorstellen bij "een sound van een onderzeeier"? :P

Je hoort zeg maar steeds die PEEEEEPP PEEEEPP en dan komt er een vette bass bij ofzo :D Klikt best vetjes.......
 
Ik woon niet in Ozdorp :P Ik ben Haarlem Hooligun :) Neej de naam Ozdorp is verzonne door me baas ofzo, niet echt boeiend verder... enne ik zal ff kaik evoor het PEEEP PEEEP nummer :P
 
ik kom ook met een groepje van ongeveer 25 vrienden.
word zeker wel stampen met dana en carl cox.
alleen verder een beetje onbekende namen, maar dat maakt niet uit als ze maar een goede set draaien.

see ya @ shockers
 
Originally posted by Ozdorp
Warmduscher - 10 kleien bassdrums?

Dude ik ben m nu ff aan t downloaden.... maar t was in iedergeval van cd2 (dacht ik) en t was shockers 3 (net ff cover gezocht op i net)
 
Last edited:
shockers is echt een te bruut feest als ik vervoer heb ga ik zeker weten maar ik weet niet of mn maat daar wel heen wil rijden, ben bang van niet :?

maaruh jah die onbekende djs zijn wel bekend in de techno wereld he! maar die muziek is vet!
 
Whoeiz :)....

Ik ben ook van de partij :D

Dit gaat veel beter worden dan Qlimax 8) Tenminste echt hard geluid en de hele nacht door knalluh!!! :) Chicks zullen er ook vast en zeker weer komen, dus volop pret voor mij :D

Greetz.
 
Originally posted by Daanje
Whoeiz :)....

Ik ben ook van de partij :D

Dit gaat veel beter worden dan Qlimax 8) Tenminste echt hard geluid en de hele nacht door knalluh!!! :) Chicks zullen er ook vast en zeker weer komen, dus volop pret voor mij :D

Greetz.

kan jij chicks krijgen dan??? :p

ik hoor vanavond of ik ga ik denk t niet want is erg ver rijden maar ik blijf hopen word iig wel vet ja8)
 
Back
Top