@Ayrton013 ,
waarom maak je zelf geen eigen draadje aan want ik zie dat je al in meerdere oudere topic hebt geinformeerd.
Leg de schema's van beide scooters naast elkaar en zoek de verschillen.
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mij lijkt het wel handig dat je bij het Sfera blok in iedergeval de spanningsregelaar, de cdi en eventueel de kabelboom erbij neemt.
De Sfera kabelboom is afhankelijk hoeveel je aan de Zip 4T kabelboom moet verknippen.
Misschien is het halen van je A1 rijbewijs een betere en uiteindelijk de goedkopere oplossing zodat je legaal hard mag rijden waar dit mag.
Per slot van rekening ben je met een 125cc onder je brommer niet verzekerd met alle financiele en juridische gevolgen vandien mocht je in een ongeval betrokken raken of erger nog je letselschade veroorzaakt.
De financiele en mentale gevolgen kunnen je hele leven ruineren!
Ik vraag mij trouwens af wat de leiding (
@Bas ) van dit fenomeen vindt want het hangen van 125cc of zelfs 172cc blokjes onder een brommer begint langzaam het opvoeren naar 70, 80 of zelfs 90cc naar de achtergrond te drukken.
Persoonlijk vind ik dit een nare ontwikkeling dit terwijl snortuning wel wordt verboden!