SF50 Racing

Daanje

Well-Known Member
He Jan, ik was eigenlijk wel nieuwsgierig of je die gasten die je uitlaat wilden eraf rausen al gepakt heb?!

smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Opgestart door sf50_racing:
dan geloof je het maar niet HOMO RUKKER

en de rest die het ook niet gelooft zijn ook HOMO RUKKERS .

EN ALS DE ADMID OF WAT DAN OOK MIJ VAN HET FORUM TRAPT DAT KAN ME NIKS SCHELEN HET IS TOCH AL EEN KLOTE FORUM.


Wat ben jij een triest ventje met je onzinverhalen. Rot alsjeblieft OP!
 
Er klopt hier iets niet!

Tegen wie heeft hij het in die quote dan? Volgens mij is hier iemand flink aan het edditen geweest...

OF iemand anders heb die quote verzonnen en zijn naam erbij gezet
frown.gif


strange indeed....

Greetz,
kakelbont.gif
 
triiiiing

wekker gaat!! SF50_racing!! Je school begin op staan!!!

Damn... als iemand in mijn voortuin zou gaan staan zou ik echt niet op mijn knieen vor hem gaan zitten, jezus man ga ergens anders die lulverhalen verkopen, tmf chat ofzo.

SvR
 
Er is hier iets vreemds aan de gang... sf50 antwoord eens man je hebt nog niks gezegd... en adminsss hebben jullie die quote's weggehaald of nie???
 
De quotes zijn idd weggehaald. sf50 had "een mooi verhaaltje" neer gezet over hoe hij wraak had genomen op een knakker die z'n uitlaat er ooit eens afgesloopt zou hebben. dit verhaal was echter redelijk ongeloofwaardig dus kwamen er alles behalve vriendelijke reacties. En vandaar dat een der admins het zaakje een beetje heeft "bijgeknipt".

MvG
 
Hhehehe weet je wat er aan de hand is:

SF50 is gebanned!!!

Tenminste anders had die fantast nu al wel is gereplied.

Ennuh, ja die reply was heeeeel ongeloffwaardig, wat bewijst wat ik al ene tijdje roep:

Hij is zo nep als het maar zijn kan, lult uit zijn nek, weet er geen f*ck vanaf, ach laat ook maar catch my drift?

SvR
 
ik had al langer het gevoel dat ie vreselijk uit ze nek aan het lullen was, ik zei het alleen maar niet want dan krijg je gelijk weer een hoop gezeik..
 
Back
Top