P Pepijn#205 Well-Known Member 22 November 2011 #281 Ahoy is vanaf hier ook om de hoek. Frank, jij woont toch in Spijkenisse? Is ook vlak bij, 20/30min vanaf hier (Flakkee)
Ahoy is vanaf hier ook om de hoek. Frank, jij woont toch in Spijkenisse? Is ook vlak bij, 20/30min vanaf hier (Flakkee)
Frank "Because racecar" 22 November 2011 #282 Klopt. Collega van mijn vader was volgens mij jouw buurman :+ Iets die kant op. Staat me iets van bij.
Klopt. Collega van mijn vader was volgens mij jouw buurman :+ Iets die kant op. Staat me iets van bij.
InIMoeK DCA GODZUKI 22 November 2011 #285 Das een goei! Ik ben er meestal vanaf 8 uur op Zaterdag haha. Ik denk dat de meeste om een uurtje of 12 komen ofzo?
Das een goei! Ik ben er meestal vanaf 8 uur op Zaterdag haha. Ik denk dat de meeste om een uurtje of 12 komen ofzo?
pimS Dajumn! 23 November 2011 #288 Ik kan tot een uur of 6 s'avonds, drna feestje van mn tante die 60 wordt
Laine Leren Lenie 23 November 2011 #290 Mn familie gaat sinterklaas vieren met mn neefje en ik ben er niet :+ Geweldige tante. Ik rijd met Pepijn mee (nog geen idee of k de C1 mag lenen die dag), geen idee hoelaat we dr zijn.
Mn familie gaat sinterklaas vieren met mn neefje en ik ben er niet :+ Geweldige tante. Ik rijd met Pepijn mee (nog geen idee of k de C1 mag lenen die dag), geen idee hoelaat we dr zijn.
Cor_vandijk aka Der Plant! 23 November 2011 #291 3 dec heb ik als het goed is vrij... Erwin miss een idee om samen te rijden mocht je zin hebben om te gaan??
3 dec heb ik als het goed is vrij... Erwin miss een idee om samen te rijden mocht je zin hebben om te gaan??
InIMoeK DCA GODZUKI 23 November 2011 #296 pimS said: duhh Click to expand... Ik doelde op Cor... Maar jij moet met de golf
Pruttelbakje Fruttelkutje 23 November 2011 #298 Als t in Naaldwijk is kom ik ook wel even langs met de gixxer. Shane, als jij ook gaat zal ik achter je aan rijden dan?
Als t in Naaldwijk is kom ik ook wel even langs met de gixxer. Shane, als jij ook gaat zal ik achter je aan rijden dan?