Setup

Maikimen

Member
Hey mijn scooter minarelle ac
70cc black tropy
19mm black racing sproeier 90
Yasuni r
Doppler endura krukas c4
Polini overange
Mallosie koppeling met gele trekveren
Mallsie overange vario 3x10 3x4,5
Gele drukveer
hij trek wel goed maar hij gaat met heel veel toeren na de top met de overange 90kmp

Nou mij vraag is
Moet er andere tandwielen op?
Welke trekveer kan beste gebruiken geel mallosie heb ik nu ik heb ook geel van polini een na strakste zijn geprobeert ma dat is minder.
Rode drukveer gaat ook iet werken.
Ook maak de koppeling een woeker geluid bij bijna vol gas
Post automatically merged:

Nou kun je zeggen de rollen te zwaar maar met 5 5,5 loopt die gewoon niet te veel toeren
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Paarse drukveer eens proberen.
En heb je nou 3 rollen van 10gram erin en 3 van 4.5gram? Koop dan gewoon een setje rollen die het zelfde gewicht hebben. Zal je toeren ook soepeler laten verlopen.
En is je carter aangepast voor overrange?

En ik zeg het nog maar een keer, EEN OVERRANGE HEEFT GEEN ZIN OP ZO'N SETUP.

Vertanding kan prima stansaard blijven tenzij je snorvertanding hebt
 
Oke jah met de overange trek die zowizo veel harder na de top heb ik alang geprobeert met diverse vario.s dat is gewoon zo. En het is dan ook zo dat die moeilijk afstelbaar word met die overange
Jah carters aangepast
 
Paarse drukveer eens proberen.
En heb je nou 3 rollen van 10gram erin en 3 van 4.5gram? Koop dan gewoon een setje rollen die het zelfde gewicht hebben. Zal je toeren ook soepeler laten verlopen.
En is je carter aangepast voor overrange?

En ik zeg het nog maar een keer, EEN OVERRANGE HEEFT GEEN ZIN OP ZO'N SETUP.

Vertanding kan prima stansaard blijven tenzij je snorvertanding hebt
Hoezo paars die is nog strakker dan rood gaat niet werken als rood al te strak is
 
Rood is strakst, paars zit daarvoor dan geel en dan wit, althans bij Malossi.

Maar ik geef je maar een tip over die overrange en wat je er mee doet moet je zelf weten natuurlijk.
Maar als je het niet eens krijgt afgesteld waar baseer je het harder trekken en hogere topsnelheid dan op?
Met een andere vario ga je ook heus geen hoop snelheid winnen
 
Optrekken na de top gaat harder met een overange meer power onderin met de polini poelien omdat omdat ik geen dip heb .
maar hij maakt zoveel toeren met de overange vol gas dat wil ik eruit hebben.
de paarse ik weet niet ?dit vind ik.
Van sterk naar slap: Wit 7%, geel 15%, rood 30%, groen 60%, paars 60% en blauw 106% Dit is van malossi en polini
 
Hjij trekt wel mooi met de overange maar als ik boven de 70komt maakt die ineens heel veel toeren naar de 90 ik weet zeker dat het
aan de vario licht wat heb al de pouli verwisselt na orineel ma dan heb ik nog het probleem Rollen en afstellen ligr get het niet aan wat kan dit nou zijn dus oprtrekken naar de 70gaat die als een gek dan gaat die in hele hoge toeten na de top
 
Back
Top