Setup zip 2t 70cc

Baran2takt

New Member
Jo, ik heb een vraagje. Ik heb een 2t zip uit 2015 met een 70cc cilinder van welke merk weet ik niet. 7 gram rollen gemixt met 6,5 gram. Volgensmij een snor vertanding en een malossi koppeling. Ik had een tijdje geleden mijn rollen veranderd ik had destijds goed versleten 7 gram rollen ik had wel een autowheelie en mijn scooter ging 95. Daarna had ik er nieuwe 7 gram in gedaan maar toen ging mijn autowheelie weg en de top was ook slomer, ik heb daarna 7 gemixt met 6,5 hij trekt nu wel sneller op (geen autowheelie) maar hij verzuipt bij 70km per uur. Heeft iemand een idee waar dit door komt en zou een torque driver helpen om mijn autowheelie terug te krijgen? Ik weet niet hoeveel mm mijn carburateur is en mijn sproeier weet ik ook niet.
 
Advertisement - register to remove this

Als je verder niks hebt veranderd zou ik kijken of je alles goed hebt aangesloten, loopt je v snaar mooi langs je vario, spacer vergeten ergens?
 
Zal toch wel wat verkeerd zijn aangesloten of een pakking of keering lek ofzo. Als je alles hebt gechecked en alles is goed dan moet ie goed rijden ook
 
Jo, ik heb een vraagje. Ik heb een 2t zip uit 2015 met een 70cc cilinder van welke merk weet ik niet. 7 gram rollen gemixt met 6,5 gram. Volgensmij een snor vertanding en een malossi koppeling. Ik had een tijdje geleden mijn rollen veranderd ik had destijds goed versleten 7 gram rollen ik had wel een autowheelie en mijn scooter ging 95. Daarna had ik er nieuwe 7 gram in gedaan maar toen ging mijn autowheelie weg en de top was ook slomer, ik heb daarna 7 gemixt met 6,5 hij trekt nu wel sneller op (geen autowheelie) maar hij verzuipt bij 70km per uur. Heeft iemand een idee waar dit door komt en zou een torque driver helpen om mijn autowheelie terug te krijgen? Ik weet niet hoeveel mm mijn carburateur is en mijn sproeier weet ik ook niet.
Ik zou je eens naar je blok kijken bij je vario.
 
Jo, ik heb een vraagje. Ik heb een 2t zip uit 2015 met een 70cc cilinder van welke merk weet ik niet. 7 gram rollen gemixt met 6,5 gram. Volgensmij een snor vertanding en een malossi koppeling. Ik had een tijdje geleden mijn rollen veranderd ik had destijds goed versleten 7 gram rollen ik had wel een autowheelie en mijn scooter ging 95. Daarna had ik er nieuwe 7 gram in gedaan maar toen ging mijn autowheelie weg en de top was ook slomer, ik heb daarna 7 gemixt met 6,5 hij trekt nu wel sneller op (geen autowheelie) maar hij verzuipt bij 70km per uur. Heeft iemand een idee waar dit door komt en zou een torque driver helpen om mijn autowheelie terug te krijgen? Ik weet niet hoeveel mm mijn carburateur is en mijn sproeier weet ik ook niet.
als ik jou was zou ik sws tussen de 5 en 6 gram voor rollen zitten.ik had zelf 5.7 gr. als hij verzuipt bij 70km per uur moet je de carb opnieuw afstellen komt waarschijnlijk omdat het veel kouder buiten is.

op de rechterkant van je carb (als je vanaf je luchtfilteraansluiting kijkt) zie je aan de zijkant als het goed is hoeveel mm de carb is.
 
Back
Top