Setup NRG originele cilinder??

UndergroundS

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een probleem, mn scoot PUCH NRG XTREME loopt stationair niet echt mooi. Maar hij trekt echt als een draak. Hij komt de eerste 15 km helemaal niet op toeren daarna trekt hij goed door en dan ist bij 60 ook zo weer gebeurt.

Cilinder is dus origineel, de carb. ook origineel....
Metrakit uitlaat, Paarse drukveer, v snaar niet echt meer strak, 76 sproeier, rollen ook niet echt goed meer, trekveren ook niet echt meer.....

nu is mijn vraag wat is volgens jullie de beste setup voor een origineel cilinder en carb. en de metrakit uitlaat. Wat hebben jullie dus voor, DRUKVEER, ROLLEN GR., SPROEIER, V-SNAAR, TREKVEREN.

alvast bedankt voor jullie reactie, UNDERGROUNDS
 
Advertisement - register to remove this

zou gewoon ff proberen met malossi witte drukveer en malossi witte trekveren.. maar ja zoals al vaak gezegt moet je gewoon zelf ff kloten! en kwa rollen kan niemand je denk ik een richtlijn geven.. moet je gewoon je vario ff afstrepen zie je precies wat je moet doen!

maar dat probleem met de eerste 15km en na de 60 had ik met mn runner ook, toen was mn bougie naar de klote.. ik zou ff een nieuwe NGK 9 bougie halen! is nooit weg voor die 3eu!
 
Back
Top