een gewone vraagWat is dat nou voor vraag?
een gewone vraag
als ge alleen naar m'n onderwrp komt om zo'n comentaar te geven bol het da gewoon af hé man ik vraag ofdat iemand een goede setup heeft voor een aerox omdat ik er nog niet zo veel van ken jaEen domme vraag.
als ge alleen naar m'n onderwrp komt om zo'n comentaar te geven bol het da gewoon af hé man ik vraag ofdat iemand een goede setup heeft voor een aerox omdat ik er nog niet zo veel van ken ja
een goede setup voor mijn aerox. om hem beter te laten optrekken onder andere. ik ken niet echt veel van hoe je dit moet doen en wat je er voor nodig hebt, daarom dacht ik dat ik het hier wel kon vragen maar precies is het te veel gevraagd voor sommige.nu eens in ABN en met leestekens?
wat wil je nu precies overigens?
sorry. alle vlamingen zullen zo zijn preciesJe moet je VRAAG duidelijker stellen, anders kunnen we je niet helpen hier. Wat wil je bereiken met je setup, wat is je budget, etc. En niet meteen zo'n grote bek geven, ambetante flamand :#
hallo,
iemand een goede setup voor men aerox?weet er nl niet zo veel van maar wil er graag wat ovr bijleren en misschien toepassen op m'n aerox. heb nu standaard setup met technigas uitlaat.
misschien een domme vaag nu maar wat is het verschil tussen gewone en snelle setup? de snelheid?wil je een snelle of standaard setup?
je kan byv. beginen met een dr70
ja dan zou ik misschien toch voor een standaard setup gaan. zodat ik er ook mee naar school kan rijden, dus een beetje langere afstanden.wat jij nu net opnoemt is een redelijke snelle setup, idd omdat het sneller gaat en meer toeren draait, ook moet je hier veel meer onderhoud aan plegen tegenover een standaard setup byv alleen een andere cilinder byv een DR70.
ok dankjeik zou eerder andere vario nemen, power one of mallosie of dergelijke.
uitlaat, yasuni r of gianneli shot doen het allebij goed op een dr70, ik zou alleen eerder voor de yasuni r gaan omdat hij beter klinkt(beetje zwaarder).