N NiekoSS Mr. Foxxx 23 March 2006 #1 Ok, Ik ben dus nieuw hier.. Maar mijn setup op de phantom word: 50cc mhr c16 17,5mm Maar wat voor koppeling en de rest meot ik gebruiken dan? Mvg, Niek
Ok, Ik ben dus nieuw hier.. Maar mijn setup op de phantom word: 50cc mhr c16 17,5mm Maar wat voor koppeling en de rest meot ik gebruiken dan? Mvg, Niek
A-Bizar - 23 March 2006 #2 je zou kunnen kijke voor een malossi vario en misschien overange poulies als je budget het toelaat. Andere koppeling is niet noodzakelijk Upvote 0 Downvote
je zou kunnen kijke voor een malossi vario en misschien overange poulies als je budget het toelaat. Andere koppeling is niet noodzakelijk
B beta_ark112 Beta_Ark 23 March 2006 #3 Ik zou een hebo koppeling+ hebo vario aanschaffen. En verder hoop ik voor je dat je een volle krukas hebt, want denk dat een standaard as het niet zo heel lang volhoudt. Upvote 0 Downvote
Ik zou een hebo koppeling+ hebo vario aanschaffen. En verder hoop ik voor je dat je een volle krukas hebt, want denk dat een standaard as het niet zo heel lang volhoudt.
P paulus 88 P&N tuning 23 March 2006 #4 en natuurlijk andere membraamplaatjes, andere koppeling, vario en krukas zijn zeker aan te raden Upvote 0 Downvote