setup aprilia

kelxtuner

Dna Bokser
ik heb ene area 51 sbk bouwjaar 2002 (minerelli horizontaal) 8P

binnenkort wil ik een andere uitlaat, vario en koppeling monteren/kopen (waarschijnlijk niet allemaal tegelijk maar..)

ik zit nu te twijfelen tussen een gianelli nrx en een bidalot c16..

de bidalot is natuurlijk voor 70cc en ver in de toekomst wil ik ook nog 70cc maar voorlopig nog niet.. zal de bidalot wel zin hebben dan in combenatie van en race vario+koppeling??

of zal die alleen maar onnodig toeren/geluid maken en niet presteren??

graag jullie reacties
 
Advertisement - register to remove this

Nrx zal het natuurlijk stuk beter doen, maar c16 loopt best aardig nog (ongeveer 80 echte kilometers met rest standaard) ik sreek uit ervaring!
 
C16 is zware overkill, en Nr-X is gewoon niet de beste pijp... Koop een Yasuni R, deze kan je in het begin gewoon voor je 70cc gebruiken, om daarna over te gaan op een Carrera 16...
 
mja dat is dan wel weer dubbelop....
het licht eraan hoe lang je met die c16 wil rijden, en of je het er voor over hebt om voor het geld wat die pijp kost toch wat mindere prestaties te krijgen.... voor een tijdje iig
 
ja yasuni r is leuk pijpje maar past niet netzoals de bidalot racing s2 niet past.. nrx is een van de weinige die past maar uit betrouwbare bron hoorde ik dus ook van de c16.

ik ben van plan malossi mhr vario en hebo s2 koppeling erbij te monteren en een paar maanden later(waarneer ik weer heb gewerkt :p) een hebo manston of polini evo te monteren.. bidalot c16 zal wel presteren maar niet zoals nrx op std cilinder dus..?? en als ikdie nrx koop zal die heteen tijdje houden onder 70?? of hebben jullie een andere uitlaat als aanrader??

graag julie replies hierover
 
c16 op stnd cil zorgt volgens mij voor een heel laag koppel.... dat ie dus niet erg lekker trekt, de top zal wel gewoon lekker hoog zijn...
 
Back
Top