Oscar. Captain Slow! 26 May 2011 #1 Hallo, Ik ben op zoek naar een mooi setje RS24 schokbrekers. Ze hoeven niet helemaal nieuw meer te zijn maar wel gewoon netjes. Het heeft geen haast dus ik wacht geduldig af op een goed aanbod Groeten, Oscar
Hallo, Ik ben op zoek naar een mooi setje RS24 schokbrekers. Ze hoeven niet helemaal nieuw meer te zijn maar wel gewoon netjes. Het heeft geen haast dus ik wacht geduldig af op een goed aanbod Groeten, Oscar
g-one Well-Known Member 29 May 2011 #2 Rs24-10 Goedenavond Oscar, Ik heb nog een setje RS24-10 liggen. Ga je ermee racen? Ze zijn door HvG aangepast. Mvgr, Gé Oscar. said: Hallo, Ik ben op zoek naar een mooi setje RS24 schokbrekers. Ze hoeven niet helemaal nieuw meer te zijn maar wel gewoon netjes. Het heeft geen haast dus ik wacht geduldig af op een goed aanbod Groeten, Oscar Click to expand...
Rs24-10 Goedenavond Oscar, Ik heb nog een setje RS24-10 liggen. Ga je ermee racen? Ze zijn door HvG aangepast. Mvgr, Gé Oscar. said: Hallo, Ik ben op zoek naar een mooi setje RS24 schokbrekers. Ze hoeven niet helemaal nieuw meer te zijn maar wel gewoon netjes. Het heeft geen haast dus ik wacht geduldig af op een goed aanbod Groeten, Oscar Click to expand...
Oscar. Captain Slow! 29 May 2011 #3 Nee, helaas ben ik niet van plan om er mee te gaan racen RS24/10 is daarom voor mij ook niet nodig...
Nee, helaas ben ik niet van plan om er mee te gaan racen RS24/10 is daarom voor mij ook niet nodig...