This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sesamstraat test!

Ik ben ook Ernie

Zeg Bert, Bert, Beeeeeeeehhhrt!
Ja Ernie?
Slaap je Bert?
Nee Ernie....ik sliep :|

ik ben elmo

Je bent ELMO. Je bent schattig en iedereen houdt van je. Je bent een goede vriend die niet zomaar anderen laat vallen. Je kwetst nooit iemand en je eigen gevoelens worden zelden gekrenkt. Het leven is een luchtig briesje. Je bent doorgaans geestig en rustig. Pas op voor een dolk in de rug en je hebt geen zorgen. 8P

Hey Ernie, je hebt een banaan in je oor!
Wat zeg je Bert? Ik heb een banaan in m'n oor!

Wie of wat is eigenlijk Zoe?

Je bent ELMO. Je bent schattig en iedereen houdt van je. Je bent een goede vriend die niet zomaar anderen laat vallen. Je kwetst nooit iemand en je eigen gevoelens worden zelden gekrenkt. Het leven is een luchtig briesje. Je bent doorgaans geestig en rustig. Pas op voor een dolk in de rug en je hebt geen zorgen.

Je bent ELMO. Je bent schattig en iedereen houdt van je. Je bent een goede vriend die niet zomaar anderen laat vallen. Je kwetst nooit iemand en je eigen gevoelens worden zelden gekrenkt. Het leven is een luchtig briesje. Je bent doorgaans geestig en rustig. Pas op voor een dolk in de rug en je hebt geen zorgen.

schattig? 8P

edit: test 5x op een verschillende manier gedaan, en ALTIJD elmo. Jahoor tuurlijk :|

Je bent OSCAR. Je bent wild en gek en dat weet je. Je weet hoe je lol kunt hebben, maar soms ga je daar extreem ver in. Toch weet je wat je doet en kun je je eigen leven goed in de hand houden. Anderen hebben niet altijd dezelfde kijk als jij op bepaalde dingen, maar dat betekent niet dat je je eigen mening moet laten vallen. Probeer te onthouden dat je wilde geest tot het pijn doen van jezelf en anderen kan leiden.

ik ben uniek

Originally posted by Boyd
Ik ben ook Ernie

Zeg Bert, Bert, Beeeeeeeehhhrt!
Ja Ernie?
Slaap je Bert?
Nee Ernie....ik sliep :|

Zullen we spelletjes spelen bert?

Wie het langste zijn smoel dicht kan houden, dat lijkt me nou een leuk spelletje.