Service reset Speedfight 4

Mikeconcepts

New Member
Wie weet te vertellen hoe je het service symbool (steeksleutel) op een Speedfight 4 reset? Ik heb al geprobeerde met ingedrukte knop het contact aan te zetten maar dan kan ik alleen de instellingen tussen kmh en mph veranderen.
 
Advertisement - register to remove this

Dat kan de dealer wel voor je doen.

Dat is inderdaad het eerste wat in mij op kwam maar aangezien die niet in de buurt zit.

@Sparky dat filmpje had ik inderdaad ook gevonden, toen lukte het niet. Inmiddels heb ik de procedure van Peugeot Nederland gemaild gekregen (welke nagenoeg toch hetzelfde is) en toen lukte het wel. Misschien heb ik te lang gewacht met de knop loslaten. Zodra het scherm aan springt krijg je eerst een kilometerstand te zien, dat zijn de kilometers tot de volgende service, daarna springt hij door naar de normale kilometer teller. Om de illustratie te verduidelijken heb ik de knop ingedrukt, daarna contact aangedraaid en zodra de "tot volgende service km-stand" verschijnt de knop los gelaten. Dan begint het km/h icoontje te knipperen, druk je dan kort op de knop dan wissel je tussen kmh en mph maar houdt je hem langer dan 5 sec ingedrukt dan verdwijnt de steeksleutel en gaat de service stand weer naar 5000km.

RESET SERVICE SYMBOOL.png
 
Back
Top