Server verhuizing

Status
Not open for further replies.
Beste bezoekers,

donderdag 27 augustus zal het forum voor langere tijd onbereikbaar zijn wegens de verhuizing van de server naar een nieuw datacentrum. We proberen de downtime tot een minimum te beperken maar de verwachting is toch minimaal een halve dag of langer offline te zijn.

Alvast bedankt voor jullie begrip.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Als hij oranje is is het klaar... Precies hetzelfde laatst gehad. Probeer hem even helemaal los te halen zodat hij echt 0 spanning heeft en weer terug. Anders even Dell bellen voor RMA

Hij blijft oranje branden ja. Server is helemaal spanningsloos geweest. Nu maar ff bellen :)

[edit]Maandag nieuwe, ik verwacht volgende week vrijdag weer downtime :)
 
Last edited:
geeft niets bas +)
doordeweeks zit ik toch op school dus tja :p
Die van ddag ook niets van mee gekregen dus tja :p
 
Hij blijft oranje branden ja. Server is helemaal spanningsloos geweest. Nu maar ff bellen :)

[edit]Maandag nieuwe, ik verwacht volgende week vrijdag weer downtime :)
Ik zal de planning even in de gaten houden, misschien kan ik dan langskomen :D
 
Yep, tenminste in opdracht van zegmaar. Er zijn in totaal 3 partijen, maar komt de storing bij ons terecht zou ik hem kunnen rijden.
Ik zie alleen net dat ik morgen zowieso in een andere regio rijd. Volgende keer beter :W
 
Laatste stukje kapotte hardware vervangen. Volgende reboot pas hopelijk weer na een jaar ofzo :)
 
Ja, alleen zelfs HYVES ziet er mooier uit. :+

We hadden het hier over hardware :x

Maar er zit als alles meezit dit jaar ook een upgrade van de software aan te komen, de layout en eindelijk het gure logo worden dan meegenomen :)
 
Een Vraag Stellen en waar??

Hee,,

Ik weet dat ik dit hier niet hoort tevragen maar ik ben nieuw en weet niet waar ik naar toe moet om vragen testellen over me scooter...
Ik hoor het graag!

Groetjes
 
Hallo,

Kijk even naar de datum van het laatst geplaatste bericht, voordat je reageert.

Hier ga je in ieder geval geen antwoord meer krijgen.

Groetjes,

Tinus.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top