Server verhuizing

Status
Not open for further replies.
Beste bezoekers,

donderdag 27 augustus zal het forum voor langere tijd onbereikbaar zijn wegens de verhuizing van de server naar een nieuw datacentrum. We proberen de downtime tot een minimum te beperken maar de verwachting is toch minimaal een halve dag of langer offline te zijn.

Alvast bedankt voor jullie begrip.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ja het duurde wat langer voordat ie mocht vertrekken :p

Hij draait nu wel, misschien dat ik morgen nog paar keer reboot om iets te fixen.
 
forum heeft kortere dns tijd, maar had verwacht dat ondertussen de andere sites ook wel updated zouden zijn.
 
forum heeft kortere dns tijd, maar had verwacht dat ondertussen de andere sites ook wel updated zouden zijn.

Jij ook al gare drac kaarten? Reseaten van dat kleine pcb'tj wil nog wel is helpen. Heb er de afgelope tijd ook een stuk of 3 gehad die de geest hebben gegeven :X

Ja ik bedoelde of hun ook in InterXion zaten :)
 
Jij ook al gare drac kaarten? Reseaten van dat kleine pcb'tj wil nog wel is helpen. Heb er de afgelope tijd ook een stuk of 3 gehad die de geest hebben gegeven :X

Ja ik bedoelde of hun ook in InterXion zaten :)

Volgens mij wel. DRAC kaart nu net connectoren opnieuw aangeduwd, maar jij heb als suggestie om hem helemaal los te halen? Er blijft namelijk nogsteeds 1 lampje oranje op branden. Tijdens booten initalisatie fout.
 
Als hij oranje is is het klaar... Precies hetzelfde laatst gehad. Probeer hem even helemaal los te halen zodat hij echt 0 spanning heeft en weer terug. Anders even Dell bellen voor RMA
 
UPC heeft de routing blijkbaar ook naar de server gefixt. Ik kan er pas sinds vanmiddag opkomen :D.

Nee fout van daaro. Ik had gisteren al vermoeden, maar vandaag kon ik ze het ff laten zien. Meteen daardoor ook aantal andere issue's resolved :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top