This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

serieuse probs met afstelling ark ac

K kom er niet meer uit 8P
Een maatje van mij, heeft een Ark AC 12dkm gelopen.
Ding trekt voor geen meter,
Maakt geen toeren
Geen hoge top 60 op de teller.. zegt 50 echte km/h

Wat heb ik gedaan:
-stnd vario 4.8 grams rollers.. geen vordering
-evo vario 6.4 grams rollers geen vordering alleen maar slechter door trekken..

setup
sito + uitlaat
rest stnd.. nu ff een evo vario

Ik het idee dat de zuigerveren op zijn, want het ding heeft weinig power.. of sito begrend?

Iemand een idee wat het nog meer zou kunnen zijn??

Help mee please, Thnx
 
Of die pijp begrenst is kan je zelf het best bekijken, dat kunnen wij toch niet beoordelen. :| Als je de prop er nog niet hebt uitgehaald lijkt het me wel dat ie begrenst is, zelfs een Reverse heeft standaard een prop erin liggen.

Bekijk dat eerst ff, en leg dan gewoon die uitlaat er weer op met de afstelling die hij gebruikte toen hij std. onbegrensd reed, want dat is bijna hetzelfde. Drukveer, trekveren std laten, iets lichtere rollen en sproeier net iets groter als standaard. Sito pijp verschilt qua afstelling echt nauwelijks van je originele uitlaat, in het algemeen.

Helpt dat nog niet, check idd de conditie van z'n zuiger, zuigerveren, en cilinderwand, misschien heeft ie wel een warmloper gehad, heb ik ook gepresteerd met mijn standaard 50. Reed toen met Polini vario en koppeling, Yasuni pijp een halve dag bijna onafgebroken vol-gas (moest ver weg zijn).

Al is dat in orde, check op valse lucht, indien aanwezig, kan je kijken waar het vandaan komt of gewoon een nieuwe pakkingset voor alles kopen (alleen geen carterpakking 8P) en alles opnieuw goed monteren.
 
Lekt hij koelvloeistof? Gaat de motor uit als je je hand tegen de uitgang van de uitlaat houdt? Je kan het beter in deze hoek zien aangezien het blok redelijk oud is en hij daarvoor met dezelfde setup gewoon achteruitgegaan is. Tenminste dit maak ik op uit je verhaal.
 
owja. van de week komt mijn yasuni er ff onder om te kijke of de uitlaat het is.. Reden dat ik niet eerder een andere uitlaat heb gecheckt is t volgende.. cilinder want waar draadeind in zit is deels afgebroken dus al je uitlaat los haalt krijg je m waarschijnlijk niet meer vast..

Van de uitlaat ga ik niet uit, want ik heb news:

hij maakt een ratelend geluid rechts bij de luchtkoeler..Bij een bepaald toeren tal begint het(k heb gekeken of iets los zit maar dat is t ook niet..), verder krijg je de scoot niet op t achterwiel getrokken als je volgas geeft en zelf blijft staan.. hij kan zich zelf dus niet omhoog trekken..
en hij lekt olie psies in het midden van het karter aan de onderkant. althans dat deed hij toen ie een poosje stil stond.. :?