Septembermaand = kentekenmaand

Was denk ik ook de eerste die een rox daar leit schouwen want ze hadden geen idee van waar die nummers moesten zitten. Maar duurde maar 10 min hier want naar wat zoeken (met mij een een maat)hadden we bijna alle nummers gevonden.
Nu een paar weken later heeft men zus het daar ook laten schouwen en komt ze terug met het briefje. Ik dus ff vergelijken he. Kom ik er nog achter dat ze men postcode verkeerd hebben. Inplaats van BK staat er BX :S. Dan hadden ze de nummers die ze bij mij toen niet konden vinden bij haar wel opgeschreven. Dus moet ik er weer mee heen of zo laten? Ik denk dat ik de postcode toch moet laten wijzigen...
 
Kan iemand ff een paar pics posten van plaatje @ scooter?
Als het kan wil ik het langwerpige plaatje toch op de een of andere manier op mn carter plaatsen, heeft iemand dat al gezien? Of moet je 'm echt persé op een spatbord plaatsen?
 
Jonge lees, in godsnaam lees..
Ik denk dat ik binnekort ook maar eens de scooter op kenteken laat zetten, lijkt me wel verstandig
 
Ik ga em gebruiken als spatbord.... Ik pak 2 kleine metaale staafjes en daar beun ik dat ding aan vast.... En ik heb een liggend dat dign ziet er chiller uit en kwa grote valt ie wel mee. Die langwerpige ziet er niet uit!
 
en als je m eenmaal hebt rustig rijden, want voor zover ik weet kunen ze je nu flitsen, lazeren en gewoon je nrbord opschrijven als je door rood gaat of op t fietspad rijd...
 
Ik heb een Aerox en als het goed is zou mijn bloknummer bij de achterveer moeten staan. Alleen daar heeft bij mij nooit een nummer gestaan en daarbij heb ik deze carters zwart laten coaten. Hoe moet ik dit nou oplossen. Ik heb nog wel een stel oude carters liggen die er vroeger onder hebben gezeten maar daar staat ook geen nummers op :S
 
Staat gewoon echt op het blok bij de achterveer. Daar had ie em bij mij teminste gevonden. Is een Yamaha Aerox Toyota F1. Misschien er af gehaald? Veroudert?
 
AirWolf said:
Staat gewoon echt op het blok bij de achterveer. Daar had ie em bij mij teminste gevonden. Is een Yamaha Aerox Toyota F1. Misschien er af gehaald? Veroudert?
Lijkt me sterk, dat het eraf is gehaald. Het oude carter wat in de schuur ligt zat origineel onder mijn Aerox uit 2002 en daar is nooit mee gerotzooit. Het carter wat er nu onder zit komt uit 2003 en komt ook weg onder een eerlijke Aerox en staat ook geen nummer in.
Maja de vraag is eigenlijk meer hoe kan ik dit oplossen of kan ik zonder problemen een kenteken aanvragen?
 
Gewoon geen nummer bij het blok invullen, zou in principe geen probleem moeten zijn.
Nieuwe losse blokken worden ook zonder nummer geleverd (minarelli iig).
 
AirWolf said:
Jah idd daar zat ik dus ook aan te denken. Als je blok nou helemaal naar de *** is en je zet er ene anere onder watdan?

Dan niks, dan werkt het net zo als bij een auto, hoef je ook niet te melden als je andere motor eringezet hebt. Mss dat ze daar in de verre toekomst mee verder gaan, maar ze moeten eerst maar eens iedereen zo'n plaat laten halen, dan hebben ze al weer genoeg geld opgehaald (voor even).

Oja, iedereen zit te mekkeren over standaard maken, maar je kan met je scooter/brommer/andere gevaarte zonder allerlei spul laten schouwen...
Heb het onlangs nog gevraagd aan een apk keurmeester:
Zolang je een stuur, een zadel, twee wielen en een motorblok hebt kun je em laten schouwen. Oftewel, zolang de benodigde nummers maar aanwezig zijn. Ook de "nummerloze" blokken zijn geen probleem volgens hem.
 
Back
Top