Senzo urban euro 5 opvoeren

Ik heb een Senzo urban euro 5 scooter, nou wilde ik deze scooter opvoeren. Klopt het dat ik er een senzo urban 55 ecu in moet zetten? En is er een manier dat ik hem met de afstand bediening kan ontgrenzen
 
Advertisement - register to remove this

Alle euro 5 scooters zijn volledig injectie gestuurd i.c.m. een gasklephuis en ECU.

En is er een manier dat ik hem met de afstand bediening kan ontgrenzen

Nee, vooralsnog niet!
Betwijfel ook dat dit er gaat komen in de toekomst..., reden is dat het erg duur is om te ontwikkelen en dat alles nagenoeg in 2030 van de fossiele brandstof af moet. (Hangt echt af van de Chinese fabrikanten)

Deze website in de gaten houden voor (meer) info: https://www.chinascooteronderdelen.nl/product/cdi-9-standen-retro-scooter/

Volgens 9 Europese landen, waaronder Nederland moeten verbrandingsmotoren rond 2030 worden uit gefaseerd.
Nederland wil dit zelfs al in 2025 realiseren binnen de landsgrenzen...
En niet alleen de overheid, maar ook heel veel gemeentes sluiten zich in een rap tempo hier bij aan.
Dit is wel wat erg snel, maar ze hebben tot nu toe elke keer succes gehad ondanks d.i.v. rechtszaken en petities uit het recente verleden!

Zoals op de rijbaan rijden, snorscooters op de rijbaan en de helmplicht voor snorscooters.
(schets het nu wat makkelijk, maar elke scooterrijder heeft hier inmiddels weet van toch?)
Helmplicht is nog even uitgesteld vanwege Covid, maar dat deze er gaat komen is helaas realiteit en geen fictie meer!

Auto's, motoren en scooters met een verbrandingsmotor zijn de eerste slachtoffers helaas.
 
Last edited:
Back
Top