Senzo urban euro 5 nog meer opvoeren

Ik heb mijn senzo urban euro 5 ont grenst door een ontgrensde ecu er op te zetten hij loop nu met wintje mee 70. Maar nou vroeg ik mij af of er ook een snelerre vario beschrikbaar is. En of het nut heeft om de rolletjes af te stellen
 
Advertisement - register to remove this

Er is niks snellerrre aan een snelleerre vario. Alleen een betere toeren verloop.

Heeft het nut om er benzine erin te doen. (de vraag op de rolletjes)
 
@Philip99999988889 ,

ik denk dat je heel blij mag zijn met 70 kmpu voor een Euro5 scooter.
Verder denk ik niet dat je hem nog veel sneller krijgt, uitgezonderd dat je er een grotere cilinder op zet maar dan klopt je ecu ook niet meer en begint het gezeik met opnieuw afstellen en veel geld uitgeven weer opnieuw.

Als de scooter momenteel netjes loopt zou ik het zo laten want je krijgt er alleen maar ellende mee.
 
Sommige met Euro 4 halen de 56 km pas maar net.
Mag je heel erg in je handen klappen als je met E5 toch nog 70 op teller haald.

Mijn Euro 2 gaat ongrensd ook maar 68 op de teller.. Vind het zelf wel prima.. Want daar boven kom ik toch nooit kwa snelheid.
 
Er is wel een zgn. race vario verkrijgbaar voor jouw type scooter.
Maar hier moet je geen wonderen van verwachten...
Als je mazzel hebt scheelt het 3/5 km op de top!

Als je een type hebt die geen gebruik maakt van een Rongmao of Delphi ECU is het ook mogelijk om een gladde variobus te plaatsen. Echter, aangezien de scooter 70 op de teller rijdt is deze zeer waarschijnlijk al glad genoeg.
 
Ja precies, moet wel zeggen het is 70 op de teller. Maar op het moment dat ik wind tegen heb of iemand achter op zit. Dan rijd hij gelijk maar 55. Maarja is ook niet zo gek want het is maar een 4 taktje
Post automatically merged:

Kan u een linkje van die vario sturen kan hem niet online vinden
 
Ja precies, moet wel zeggen het is 70 op de teller. Maar op het moment dat ik wind tegen heb of iemand achter op zit. Dan rijd hij gelijk maar 55. Maarja is ook niet zo gek want het is maar een 4 taktje
Post automatically merged:

Kan u een linkje van die vario sturen kan hem niet online vinden

Nee dat komt omdat de benzine afstelling in de ECU redelijk arm staat en je dus nooit de volledige kracht uit het blok gehaald krijgt.
Word hij anders afgesteld, dan zou die niet zo snel moeten terug zakken.. Maar het vermogen van een 2t ga je er niet eruit krijgen.

Ik denk dat hij met de snelle ECU alleen een hogere snelheid toe laat.
 
Kan u een linkje van die vario sturen kan hem niet online vinden

Even kijken op www.chinascooteronderdelen.nl...
2 merken zag ik ergens op betreffende website, Top Racing en de Malossi multivar.

Misschien dat dit topic ook wat kan toevoegen, zie:

 
Last edited:
Back
Top