Senzo urban blijft soms 2 sec hangen in gas

Scootahhhzz

New Member
Ik heb een senzo urban en heb laatst mn carb schoongemaakt maar hij reageert raar op de stationairschroef en blijft schommelen in de toeren in stationair en nu is het zod at als ik gas geef blijft ie 2 sec langer gas geven dan dat ik gas geef.

Waar kan dit aan liggen?
 
Advertisement - register to remove this

Schommelende toeren kan ook met je spruitstuk te maken hebben. Is die nog goed?
Zoals @Sparky al zei, valse lucht!?

Gaskabel, staat die niet te strak,? dat die blijft hangen?

Die moet soepel bewegen.
 
Last edited:
Inderdaad zou misschien kunnen komen door dat ik mn gaskabel iets te strak heb terug gezet maar dat ie dan in stationair uitval ligt dat dan misschien aan het slruitstuk dat de rubber of pakking daarvan lek is?
 
Mn gaskabel blijft niet hangen ofzo hij loopt dus wel soepel in de buitenkabel maar ik denk dus inderdaad iets te strak terug gezet omdat ik dacht misschien kan dat helpen tegen dat ie met stationair uitvalt maar hij valt nu ook nog steeds uit
Rijdend is er niks aam de hand alleen dat ie iets moeilijker optrekt
 
Ik heb m ook getest met remreiniger op het spruitstuk spuiten en hij sloeg toen niet af en nu is het ook ineens weer dat ie loopt te stotteren als ik 50 rij en hij komt dan ook niet meer boven de 50 terwijl die normaal tussen de 65 en 70 loopt waar kan dat aan liggen?
 
Ik heb gister avond een paar dingen gecheckt en de rubbers van de spruitstuk zijn nog perfect nog nieuw eigelijk en kan ook nergens eem scheurtje vinden pakkingen zijn ook goed heb er een andere benzine slang met filter op gezet en hij blijct stotteren maar het valt me toch op dat als ik m start en weg wil rijden heeft ie het een klein beetje moeilijk hij doet het wel maar toch moeilijk en als die eenmaal rijd rijd die lekker tot dat ie op de 50 km komt dan stottert die net alsof die dan ff geen benzine krijgt em dam weer wel en dan is er ineens niks meer aan de hand en dan zakt ie ineens weer helemaal terug naar 50km per uur terwijl ik dan bijvoorbeeld alweer 60 65 rijd maar zou dit misschien kunnen door de cdi? En t gas blijft nog steeds hangen heb m minder strak gezet dus lijkt eerder alsof bijvoorbeeld de gasnaald heel lamgzaam terug zakt of iets
 
Ik hen de boigie gister ook gecheckt en die leek een beetje grijzig zal dat t probleem misschien toch zijn? Ik heb m nog een beetje opgeschuurd met een staalborstel maar blijft stotteren
 
En ik vergeet nog te zeggen dat ik olie had gehaald 5w40 full synthetisch maar kwam er later achter dat op mn koelkap staat dat er 15w40 in moet ik heb wel eerst de oude olie eruit gehaald natuurlijk maar kan dit ook problemen opbrengen of zou dat niet uit moeten maken de ene zegt van wel en de ander weer van niet
 
Back
Top