Senzo rivalux euro 2 tikkend geluid valt uit na 5 minuten?

WinstonSmith

New Member
Hallo allemaal ik zit een beetje met de handen in het haar mijn vriendin haar scooter liep plots niet meer. En het leek mij leuk om proberen dat op te lossen. Met verder geen ervaring heb ik via wat research links en rechts een grote beurt uitgevoerd. Olie, oliefilter, bougie benzinefilter,luchtfilter vervangen, carburateur opengemaakt zag er nog netjes uit voor zekerheid sproeiers doorgespoten met compressor, kleppen gesteld op 0,10 wphb zegt 0,05 maar zag dat de meeste zeggen dat 0,10 beter is. Carburateur luchtmengselschroeg staat op ongeveer 2,5 slag. Hij trok niet geweldig wat gekloot met rolletjes voor de variateur zit nu 4gr in lichter had ik niet maar gaf nog het beste resultaat. Maar nu komt het hij start mooi loopt mooi en na minuut of 5 val hij ineens bwaaap uit paar minuten wachten start ie weer kun je weer rijden. Heb er ook nog eens een nieuwe bobine en onbegrensde cdi daarna ingezet kijken of dat iets uithaalt maar probleem blijft. Nu komt er ook een tikkend geluid ergens uit het blok waarvan ik geen idee heb wat dat zou kunnen zijn. Ik hoop dat er iemand is die me verder kan helpen. Heb het geluid in zip bestand bijgevoegd. Grtjs Joris
 

Attachments

  • AnyConv.com__Gy6.zip
    145.3 KB · Views: 4
Advertisement - register to remove this

Back
Top